19-05-2013, 21:52 PM
(19-05-2013, 21:08 PM)Walter Kirjutas:(18-05-2013, 22:19 PM)supp Kirjutas:Ma ei tea ühtegi töökoda, kes õõtsapukside vahetuseks rattad vastu maad laseks - see eeldaks kanali olemasolu? Piisab kui kinnikeeramise hetkel lükkad õõtsa üles tööasendisse (toe peale) ja keerad õõtsa poldid kinni. Muidugi on 4-posti tõstukil seda tööd mugavam ja ehk ka ohutum teha.(18-05-2013, 20:59 PM)Marko Kirjutas: Seltsimehed, jutt on töökultuurist, mitte varuosade kvaliteedist. Teemasse küsiksin: kas keegi teab töökoda, kus õõtsapukside vahetusel auto rattad vastu maad lastakse?pukside vahetusel sageli võetakse õõts ära küljest, päris paljudel autodel tähendab rippes öötsa puksi kinni keeramine selle puksi kohest surma,
ehk mis sa küsida tahtsid?
Loe ja imesta, ma seda kõikaeg nii teinud ja varemalt sama moodi tehtud tuttava töökojas, siis kui ma veel ise näppu õliseks ei teinud.
Dad.