24-05-2013, 01:45 AM
Miks küll kõik teevad klassikalise "püsti asendis" jalgratta põhjale elektrimootoriga rattaid.
Parem võiks põhjaks võtta "lamavas asendis" oleva jalgratta (Recumbent bicycle), mis on veel omakorda ümbritsetud voolujoonelise plastikust kattega, ehk midagi sellist nagu järgneval pildil, millega on 133 km/h "välja punnitatud" tasasel maal sõites:
http://www.bikeforest.com/samwhittingham.jpg
Kui sellisele "voolujoonelisele" jalgrattale lisada elektrimootor, siis peaks üsna suure kiiruse saama sealt välja pigistada - või kui piirduda maisemate kiirustega, siis peaks ühe laadimisega saama väga kaugele sõita.
Parem võiks põhjaks võtta "lamavas asendis" oleva jalgratta (Recumbent bicycle), mis on veel omakorda ümbritsetud voolujoonelise plastikust kattega, ehk midagi sellist nagu järgneval pildil, millega on 133 km/h "välja punnitatud" tasasel maal sõites:
http://www.bikeforest.com/samwhittingham.jpg
Kui sellisele "voolujoonelisele" jalgrattale lisada elektrimootor, siis peaks üsna suure kiiruse saama sealt välja pigistada - või kui piirduda maisemate kiirustega, siis peaks ühe laadimisega saama väga kaugele sõita.