M401 - mõned küsimused
#2

Tere, mul projekt umbes samas seisus, siis minu ülevaade antud küsimustes on:
1. arvele võtmine ilma dokumentideta ja eelmise omanikuta - on mingi udune võimalus esitada avaldus ARK-i. Eeldusel, kui sul on ette näidata korralik, töökorras auto ning mingi uurimustöö mudeli tootmisaasta jms. kohta võetakse arvele võtmine arutlusse. Tundub sõltuvat suuresti ARK-i töötajate heast tahtest, ka tutvused oleks kasuks. Samas on mind julgustatud, et väärt asjad saavad kuidagi ikka arvele võetud.
2. õlide suhtes mootorisse ja käigukasti uurisin kohalikust õlipoest ja leiti lahendused aga täpsemalt marke ei mäleta.
3. bensiiniga valikud oleks muretseda venemaalt aga sealgi vist 83 oktaanarvuga müügilt kõrvaldatud juba. Teiseks ja reaalsem ikka kohaliku kütusega põletada. Ise mõtlesin proovida surveastet suurendada kas siis plokikaant madalamaks lihvides või teinekord on plokikaane vahel topelt tihendid, et siis üks jätta ja proovida. Mingid pliilisandid veel teemaks olnud.
4. varuosade saadavus nõukaaja teiste autodega võrreldes üldse kõige sitem minu arust. Osavad mehed on vana radika raami sisse uue kärje aretanud. Ise leidsin paar aastat tagasi väga korraliku radika ning mitte odav ei olnud. Vahest ujub midagi müügi portaalides pinnale ja tasub veel lähemalt uurida vanu iseehitatud traktoreid.
Kokku võttes taastamine originaaliks väga kallis ja aega nõudev ning väärtus pigem emotsionaalne kui materjaalne. Aga jõudu tööle.
NB. see jutt on ainult minu nägemus hetke olukorrast ja ei pea puhta kullana võtma.
Tom.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
M401 - mõned küsimused - Autor: indro - 16-06-2013, 21:58 PM
RE: M401 - mõned küsimused - Autor: väike-tom - 18-06-2013, 09:18 AM
RE: M401 - mõned küsimused - Autor: Ferry - 22-06-2013, 16:24 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne