20-06-2013, 01:21 AM
(19-06-2013, 08:57 AM)Envir Kirjutas:E-303. Noh jh väga õige tähelepanek sest kui meenutada siis näiteks paljudel vene viljakombainidel puudusid kaitseplekid mis tõenäoliselt olid remontide käigus ära võetud ning tagasi polnud viitsitud panna . Tihti isegi uuemad eniceid ja donid töötavad täielikult või poolenisti ära võetud kaitseplekkidega. See on täitsa ohtlik ka kombainerile kui näiteks puudub nival see kaitsekate mis asub seal redeli juures kust saab kabiini.Tuule hoog võib viia särgisaba otse seal pöörlevate hammasrataste ja rihmade vahele. Mäletan Ksf krossifännil oli kuskil teemas kommuuna aegne pilt kus põllul töötavatel nivadel puudusid kõik kaitsekatted.(19-06-2013, 01:30 AM)E303 Kirjutas: 1 Miks paljudel müügis olevatel vanadel traktoritel on puudu need mootori kapoti ülemised küljeplekid.
Mul on sellele küsimusele omapoolne sarkastilisevõitu vastus olemas: nõukaja pärand. Õige kolhoosiaegne tehnikamees lihtsalt pidi igasugused katteplekid laias kaares ära loopima. Kui katteplekk tuli mingil põhjusel ära võtta ja pärast tagasi panna, siis enamasti on plekk lihtsalt minema visatud, et ta ei segaks. Ma ka otsisin enda traktorile neid plekke. Leidsin ühe vanamehe kuurialt ja ta oli pea keeletu, et keegi veel sellise jama vastu huvi tunneb-------------------------------------------------------------------------
NB.-Riigiaparaadi hammasrattad ja väntvõll vajaks kiiremas korras remonti.