22-06-2013, 18:11 PM
Jumzi ja t40 kooslus on täesti talutav vaatepilt... 
Vahepalaks sai käru vähe tuunitud..
Meenus, et pole kärul rattalaagreid ammu määrinud. Kui nüüd täpsem olla, siis mitte kunagi.
Rummult tuleb kaan maha võtta, siis saab alles määret manustada. Ilmselgelt iganädalase hoolduse käigus sellist tsirkust tegema keegi ei hakka, seega keevitasin kaane külge mutrid ja puurisin kaanest augu läbi, nippel otsa ja voila... Mutriteks sobivad imehästi russi kardaani poltide mutrid...
Pritsiga määre sisse ja valmis see saigi
Järgmiseks jäi ette kasutamis mugavus, nimelt niipalju kui mina mäletan, siis tiisli alla on tavaliselt puupakk käinud...
21.saj ikkagi, nüüd on tiisli küljes jalg mida saab kergelt küljest võtta ja küljepeale keerata.

Vahepalaks sai käru vähe tuunitud..

Meenus, et pole kärul rattalaagreid ammu määrinud. Kui nüüd täpsem olla, siis mitte kunagi.
Rummult tuleb kaan maha võtta, siis saab alles määret manustada. Ilmselgelt iganädalase hoolduse käigus sellist tsirkust tegema keegi ei hakka, seega keevitasin kaane külge mutrid ja puurisin kaanest augu läbi, nippel otsa ja voila... Mutriteks sobivad imehästi russi kardaani poltide mutrid...

Pritsiga määre sisse ja valmis see saigi
Järgmiseks jäi ette kasutamis mugavus, nimelt niipalju kui mina mäletan, siis tiisli alla on tavaliselt puupakk käinud...
21.saj ikkagi, nüüd on tiisli küljes jalg mida saab kergelt küljest võtta ja küljepeale keerata.
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB