28-06-2013, 15:51 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-06-2013, 16:15 PM ja muutjaks oli klaabu.)
Tere taas.
Kõigepealt vabandused, et mootorinumbrit küsisin. Selle kohta oli vihje tegelikult juba esimeses postituses ka olemas, lugesin liiga pinnapealselt.
See mootorratas 1. toodanguaasta Izh-Jupiter K. Sellele viitab asjaolu, et raaminumber ja mootorinumber klapivad. Tegu on tõesti 1961. a masinaga (täht "A") ning tehasest tuli ta välja külgkorviga (täht "K"). Kas see konkreetne korv ka tehases juba külge pandi, ei oska ma praegu küll kindlalt väita, aga kindlasti on korvi mark õige. 1961...1963 tulid Jupiterid korviga BP-58 (sama, mis piltidel), alates 1963 oli külgkorviks juba BP-62.
Igal juhul saab selle mootorratta ilma suuremate probleemideta taas originaalkompleksusesse viia. Saan teadmiste ja kirjandusega aidata.
Kõigepealt vabandused, et mootorinumbrit küsisin. Selle kohta oli vihje tegelikult juba esimeses postituses ka olemas, lugesin liiga pinnapealselt.
See mootorratas 1. toodanguaasta Izh-Jupiter K. Sellele viitab asjaolu, et raaminumber ja mootorinumber klapivad. Tegu on tõesti 1961. a masinaga (täht "A") ning tehasest tuli ta välja külgkorviga (täht "K"). Kas see konkreetne korv ka tehases juba külge pandi, ei oska ma praegu küll kindlalt väita, aga kindlasti on korvi mark õige. 1961...1963 tulid Jupiterid korviga BP-58 (sama, mis piltidel), alates 1963 oli külgkorviks juba BP-62.
Igal juhul saab selle mootorratta ilma suuremate probleemideta taas originaalkompleksusesse viia. Saan teadmiste ja kirjandusega aidata.