26-01-2004, 01:28 AM
Käiguhooba lükkad mootori poole umbes pool sentimeetrit, samal ajal tõmbad teda üles poole. Siis tõuseb ta üles ning hakkab käivituspedaali ülesanet täitma. Pärast lükkad alla tagasi ning on jälle käigupedaal.
Kontaktsüütega on asi raudselt. Ja veel: ära elektrisüsteemi maha põleta. Vanal jawal on aku + klemm MASS.
Ma ise sain samuti 10a seisnud Jawa. Pumpasin kummid täis, aku peale, kontrollisin käigukastis õlit ja käima. Kolm laksu ette, süüde sisse ja esimese laksuga käima. Minu omasse oli enne seismajätmist silindrisse õli valatud, et rooste ei läheks.
Nüüd, peale 2000km läbimist hakkab seismine kummijullade töölepingu lõpetamise näol tunda andma. Väntvõlli simmerid läbi...vasak summuti suitseb päris rohkelt koormusel ja surtel pööretel-tõmbab käigukastist õli sisse. Sidurikettad lähevad ka kohe vahetusse. Kogu selle 2k km vältetl ei pidand midagi olulist näppima. Bensiinikraani ja karburaatori puhastus ja reguleerimine 1x. Teele jättis ühe korra: gaasitross purunes.
Kontaktsüütega on asi raudselt. Ja veel: ära elektrisüsteemi maha põleta. Vanal jawal on aku + klemm MASS.
Ma ise sain samuti 10a seisnud Jawa. Pumpasin kummid täis, aku peale, kontrollisin käigukastis õlit ja käima. Kolm laksu ette, süüde sisse ja esimese laksuga käima. Minu omasse oli enne seismajätmist silindrisse õli valatud, et rooste ei läheks.
Nüüd, peale 2000km läbimist hakkab seismine kummijullade töölepingu lõpetamise näol tunda andma. Väntvõlli simmerid läbi...vasak summuti suitseb päris rohkelt koormusel ja surtel pööretel-tõmbab käigukastist õli sisse. Sidurikettad lähevad ka kohe vahetusse. Kogu selle 2k km vältetl ei pidand midagi olulist näppima. Bensiinikraani ja karburaatori puhastus ja reguleerimine 1x. Teele jättis ühe korra: gaasitross purunes.