19-07-2013, 18:37 PM
(19-07-2013, 15:42 PM)mlsluik Kirjutas: .........
Kui ühtegi mootorit ei leia siis tuleb osta lihtsalt terve auto ja ülejäänud utiili saata...
Ise ei tohi enam autot lammutada, ei teadnud siis vä?
Viia saab ainult lammutusse ja siis ei tohi näiteks kasvõi genekas või starter vms puudu olla (need tuleb poest sel juhul enne uued osta), rääkimata puuduvast mootorist!
(19-07-2013, 17:28 PM)90Deville Kirjutas: Keegi vöiks siia teha mingi ligikaudse tabeli vanematest volkari diislitest, kuna mul nende suhtes pilt väga segane. Et palju siis sellel 1.6d kw on, osad räägivad 54kw, kas see on turboga variant?
..........
Polo:
1,4D - MN - 33kw
Golfid:
1,5D - CK - 37kw
1,6D - CR JK, JP ME - 40kw
1,6TD - 1V - 44kw
1,6TD - CY JR - 51kw
1,6TDI - SB - 59kw
1,9D - 1Y - 47kw, Passatil - 48kw, Audil - 50kw
1,9TD - AAZ - 55kw
1,9 TDI - 1Z, AHH, AHU - 66kw
Transporter:
1,6D - CS - 37kw
1,6TD - JX - 51kw
1,7D - KY - 42kw
1,9D - 1X - 45kw
1,9TD - ABL - 50kw
jne
(19-07-2013, 16:41 PM)mossepower Kirjutas: 1.6D defitsiitsuse korral mina vaataks pigem vabalthingavat VW 1.9 diislit. Nt. sellise rape pealt:
http://www.auto24.ee/used/1463861
Enda kogemuse järgi tegemist maailma uimaseima mootoriga masinaga. See eest maanteel sai 3.5 l ja linnas 4-5 l sajale. Sõitis nagu sapakas originaalmootoriga- max. kiirendus on tavaline linnasõit norm. autoga.
Üks võimalus 1.9-le 1.6 mootori kood v. birka külge pookida, välimus peaks neil ju suht 1:1-le olema.
Vaidleks vastu. Endal praegu igapäevakasutuses Audil 1,9D 50kw läheb edasi nagu loom, minek tundub parem olema, kui samasugusel 1,8 bensukal.
Seda "3,5" juttu ma ka väga ei usu. Ise olen 1,6D 40kw masinast meelitanud välja miinimum 3,9L/100km. Praegusest 1,9-st pole alla 4,6 veel õnnestunud, suvel linnas ikka selline 5,4-5,5 tuleb kulu, a võibolla sõltub ka konkreetsest isendist (minu numbrid pole võetud laest, pean täpset kulupäevikut).