20-07-2013, 08:36 AM
(20-07-2013, 06:09 AM)Romka Kirjutas: Sapikale võiks ju kõige paremini sobida tagamootoriga Transporter T3-e suht külili asetsev 1,6 diiselmootor.
Erinevalt bussist, on sapikul seal kõrguses ruumi küll. Seega on moto valik üsna vaba.
1,9 klonksvaageni diisel on päris raske kobakas... Nagu ka mersu kaheliitrine OM601 - see kaalub pea 200 kilo kuivalt.
Asenduseks võiks sobida ka 1,7 Isuzu diisel - kah lihtsad ja lollikindlad ning mitte eriti rasked. Kahene Nissan tõstab vist esirattad lahti ja keerab käigukastile kaks sõlme peale...
Kui muidugi on plaan liikur legaliseerida, siis peab mootoril olema õige kood peal. Rõhk sõnal "õige kood"...