22-07-2013, 20:48 PM
(22-07-2013, 11:43 AM)v6sa Kirjutas:On tõesti huvitav. Esisillale langevat koormust ei oska mina kommenteerida, aga on olnud paar juhust kus olen võtnud kopa otsa rippuma mõne kergema asja, selle üles tõstnud ja natuke sõitma pidanud. Ütleme nii, et kui kopa otsa paarsada kilo võtta ja kopp ka maksimaalselt lähedale on tõmmatud, kipub esiotsa üle kaaluma, nt sidurit vabastades. Esirataste sissevajumine on suisa uskumatu, minul on nii et sisse ei pea vajuma ka tagarattad kui juba kinni istun, nii olematu on selle junni kliirens. Välja saanud ikka kopaosaga aidates. Üldiselt on minule see masin läbivuse poolest jätnud nii äpu mulje, et kaalun sellest loobumist. Lihtsalt ei õnnestu liikuda. Istub sees kohas kus mõni parema maastikusuutlikkusega veoauto läbi läheb.(22-07-2013, 11:20 AM)mlsluik Kirjutas: ...
Kui ette ka topeltrattad alla saavad siis läheb ehk olukord natuke paremaks, hetkel kipuvad esimesed rehvid läbi vajuma.
See on huvitav...