28-07-2013, 18:23 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-07-2013, 18:24 PM ja muutjaks oli mlsluik.)
Väga vähe tõenäoline et Nś pump nii kiirelt otsa saab, kui just lõhki ei lase. Võta pumba kaan maha ja vaata mis sees huvitavat on, aga arvatavasti oli uba ikkagi jagajas....
Pumpa ringi ajavad hammasrattad mootori otsakaane alt lahkuvad töökohalt tavaliselt suure lärmiga ja sinna tagasi enam ei naase...
Jagajast võid küll klapi välja võtta ja ära puhastada, kuid tagasipannes jääb klapi koonuse vahele "ein stück Scheisse´t" ja ongi korras. Sellel klapil on otsast läbi puuritud üks väiksemat sorti auk, see võiks ka puhas olla...
Vahest aitab rohkem pöördeid ja jagaja kangiga "laamendamine" ... Kiiresti liigutada üles-alla nagu hullumaja lift, lööb sodi minema...
Ja mainin ka siin sammuti ära et väga hea meel näha järjekordset Jumz´i teemat...
Pumpa ringi ajavad hammasrattad mootori otsakaane alt lahkuvad töökohalt tavaliselt suure lärmiga ja sinna tagasi enam ei naase...
Jagajast võid küll klapi välja võtta ja ära puhastada, kuid tagasipannes jääb klapi koonuse vahele "ein stück Scheisse´t" ja ongi korras. Sellel klapil on otsast läbi puuritud üks väiksemat sorti auk, see võiks ka puhas olla...
Vahest aitab rohkem pöördeid ja jagaja kangiga "laamendamine" ... Kiiresti liigutada üles-alla nagu hullumaja lift, lööb sodi minema...
Ja mainin ka siin sammuti ära et väga hea meel näha järjekordset Jumz´i teemat...
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB