01-08-2013, 00:48 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-08-2013, 16:14 PM ja muutjaks oli jawa354.)
Tegemist ju ühe populaarsema rattaga siin foorumis üldse!
Igasuguseid asju võib aretada. Nende juures tasub ainult silmas pidada, et ükski originaalosa kuidagi kahjustada ei saaks (nt. aukude puurimine, painutamine keevitamine lõikamine vms.) Vajadusel saab ebasobivad osad eemaldada (lahti monteeritavate liidete kohalt, mitte relakaga maha lõigates) konserveerida ja hoiule panna. Ning valmistada nende asemele sobivad vahetükid. Siis on hiljem võimalik asi jälle algsele kujule tagasi viia. Elu kipub näitama, et pikas perspektiivis on algne variant kõige jätkusuutlikum (mõnede eranditega). Ja ka maha müüa on originaal seisus asja alati võimalik. Iga muudetud detaili loeb võimalik ostja hiljem lihtsalt puuduvaks osaks. Tuuningu osas ei lange müüja ja ostja maitse harilikult kokku.
Minu soovitus oleks praegusel juhul Pannonia korv maha müüa ja Jawa korv asemele osta. Või siis leida keegi, kes oleks huvitatud vahetusest. Pannonia kohta ei oska täpselt öelda, aga jawa puhul on isegi terved originaal korvi kinnitused päris otsitud kaup, mis võib maksta ka pool korvi hinda.
Ja kui antud Jawa päris unistuste ratas ei ole, siis pigem ka see rikkumata kujul maha müüa ja midagi paremat asemele osta. Sest s...tast teatavasti saia juba ei tee. Teistpidi läheb asi aga päris lihtsalt...
Vabandused, kui sai liiga oma mätta otsast. Lihtsalt mõnikord on olnud päris valus vaadata mõnda lõigatud raami ja poritiibadega ratast.
Vahetust pakkuda pole ja osta ka ei soovi. (Või kui siis ainult mõnda ära eksinud 353 / 354 detaili)
Igasuguseid asju võib aretada. Nende juures tasub ainult silmas pidada, et ükski originaalosa kuidagi kahjustada ei saaks (nt. aukude puurimine, painutamine keevitamine lõikamine vms.) Vajadusel saab ebasobivad osad eemaldada (lahti monteeritavate liidete kohalt, mitte relakaga maha lõigates) konserveerida ja hoiule panna. Ning valmistada nende asemele sobivad vahetükid. Siis on hiljem võimalik asi jälle algsele kujule tagasi viia. Elu kipub näitama, et pikas perspektiivis on algne variant kõige jätkusuutlikum (mõnede eranditega). Ja ka maha müüa on originaal seisus asja alati võimalik. Iga muudetud detaili loeb võimalik ostja hiljem lihtsalt puuduvaks osaks. Tuuningu osas ei lange müüja ja ostja maitse harilikult kokku.
Minu soovitus oleks praegusel juhul Pannonia korv maha müüa ja Jawa korv asemele osta. Või siis leida keegi, kes oleks huvitatud vahetusest. Pannonia kohta ei oska täpselt öelda, aga jawa puhul on isegi terved originaal korvi kinnitused päris otsitud kaup, mis võib maksta ka pool korvi hinda.
Ja kui antud Jawa päris unistuste ratas ei ole, siis pigem ka see rikkumata kujul maha müüa ja midagi paremat asemele osta. Sest s...tast teatavasti saia juba ei tee. Teistpidi läheb asi aga päris lihtsalt...
Vabandused, kui sai liiga oma mätta otsast. Lihtsalt mõnikord on olnud päris valus vaadata mõnda lõigatud raami ja poritiibadega ratast.
Vahetust pakkuda pole ja osta ka ei soovi. (Või kui siis ainult mõnda ära eksinud 353 / 354 detaili)
