03-08-2013, 16:45 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-08-2013, 17:15 PM ja muutjaks oli mlsluik.)
(03-08-2013, 16:17 PM)deeremees Kirjutas: http://www.youtube.com/watch?v=IRhSVm9Bx_M. Kas mõtled seda jumzi.
Hääl on päris hea sinu omal. Kas summuti ka välja tood pikalt, või jääbki niimoodi.
See leedu isend läks täitsa meelest

Summuti tuleb ikka pikalt üles, unustasin eile linnast sobivat õhukese seinaga roostevaba toru tuua... Eriti ei kiirusta, esmaspäeval lähen nagunii teiselepoole lahte ja vaatan seal oma varud üle, kuskil peab sellele turbole orginaal väljalaske torustik vedelema. Ehk saab sealt põlve võtta.
Hetkel selline ajutine variant.
Hääl pole veel kõige parem, eks toru teeb vast seda vähe mahedamaks.
II silindri pihusti on ka lahjaks jäänud, hommikul stendis vaatasin et üle 120 ei hoidnud survet. Seda on ka häälest kuulda. Tuleb lähiajal kõik pihustid üle käia, sammuti pump tahab kontrolli. Kerge kahtlus on et üks pihusti saab lahjemalt peale kui teised. Plunser ehk...
Aga turbo vilistab kenasti



![[Pilt: CAM00028.jpg]](https://lh5.googleusercontent.com/-pWIIT62cKqY/Uf0PVfhGYxI/AAAAAAAAAQo/FxUbqcEVQ48/s640/CAM00028.jpg)
Üks väike pilt veel kus on järgmine jumz näha mis hooldust tahab saada. Tegu siis alla 1000h töötand masinaga, seismisega oli mootor kinni roostetanud. Mootor sai uus, võetud elektrigeneraatori pealt. Töötunde praktiliselt ei olnud. 1989a isend.
Tööde nimekiri on lihtne, uued hüdrovoolikud, suurem pesu ja uus värv, uus elektrijuhtmestik jne... Tehnilise poolepealt on tegu väga korraliku isendiga.
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB