09-08-2013, 23:04 PM
(08-08-2013, 23:11 PM)tiitnato Kirjutas: huvitav kui keegi ehitaks auto mille ehitamisel on lähtutud remontimise mugavusest ja lihtsusest . Loomulikult koos kõigi tänapäevaste mugavuste ja lisadega koos elektroonikaga ja vidinatega
selline auto võib päris suur ja huvitava kujuga olla
Ka minu poolne kirumine inseneride pihta , poldid sise 12 kant võtme jaoks ...ka sise kuuskandid uuena on neid jah tore keerata ,aga kui 10 aastat meie kliimas kuskil meie kliimas ja pori sees siis pole enam üldse tore
Kusjuures minu arust pole asi mitte selles kas on tegmist tavalise poldiga,sisekuuskandiga,torx jne vaid just mis materjalist on polt tehtud. Ise alati nokin peene kruvikaga kuuskandi seest puhtaks ennem kui võtme sisse panen. Teisisõnu paljude asjade puhul ongi mõeldud,et tehases pannakse kokku ja samad poldid ei kannata enam teistkordset kasutamist. "Liiga" hea ning kallis saaks muidu juu.
Kuuskandiga on see ka mida olen tähele pannud,et kuidagi jube suur lõtk jääb. Isegi kui on korralik tööriist ja polt. Kui veidi roostet siis pole enam palju vaja,et kandid maha tuleks.
Tükk aega ei mäleta ühtegi tavalise peaga polti mille oleksin silmusega siledaks keeranud. Korralik silmus võti/padrun ei toeta mitte nii väga nuki serva peale vaid sirge pinna peale. Kuuskant ses suhtes veidi kehvem lahendus.