23-08-2013, 00:31 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-08-2013, 00:36 AM ja muutjaks oli vootele.)
Ausalt öeldes on väga kahtlane, kas see fordi vabalthingav diisel midagi sinna juurde annab.
Mootori variandid originaalis:
1.5 mosse
1.7 mosse
1.8 mosse
1.6 lada
1.8D Ford
1.9D ?
2.0 Renault
Kõige mõistlikum siinsetes oludes on kasutada Lada mootorit, kas siis klassikalist 1.6 või siis 1.7i, mida on kahes variandis, monopritse GM süsteemiga ja 4-punkti pritse Bosch süsteemiga. Viimasel on ka näiteks juba hüdrotõukurid.
Selleks on vaja 2141 lada variandi sidurikoda, karteripõhja, õlipumpa ja mootoripatju. Kui need on olemas, on sisuliselt bolt-on töö.
Mootori variandid originaalis:
1.5 mosse
1.7 mosse
1.8 mosse
1.6 lada
1.8D Ford
1.9D ?
2.0 Renault
Kõige mõistlikum siinsetes oludes on kasutada Lada mootorit, kas siis klassikalist 1.6 või siis 1.7i, mida on kahes variandis, monopritse GM süsteemiga ja 4-punkti pritse Bosch süsteemiga. Viimasel on ka näiteks juba hüdrotõukurid.
Selleks on vaja 2141 lada variandi sidurikoda, karteripõhja, õlipumpa ja mootoripatju. Kui need on olemas, on sisuliselt bolt-on töö.
(22-08-2013, 21:23 PM)martinjev Kirjutas: Nii ta on jah.Olen teinud vesilõikuses, 30mm alumiiniumist. Renault kastile oli vaja ning nõudis kastiga mõõteseadmes käimist, kuna puudus igasugune sümmeetria avade ja tsentreerimis tiftide vahel.
Minu küsimuse mõte puht tehniliselt on, et kuidas tehakse vahetükk sidurikoja ja käigukasti vahele?