25-08-2013, 09:09 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-08-2013, 09:09 AM ja muutjaks oli iceman.)
(24-08-2013, 11:22 AM)tõnn Kirjutas:(23-08-2013, 16:25 PM)iceman Kirjutas:(22-08-2013, 22:04 PM)martinjev Kirjutas: Kastivõlli pikkus on jah probleem.
Ei ma pole mosse fänn
Ei ma pole fordi diisli fänn
Lihtsalt on olemas üks ja on olemas teine ja aegajalt on olemas ka aeg tegelemiseks.
2141 on maal igati hea aparaat. Kõigesuurem perverssus temal on aga mootor mis on jõuetu, ei käi, ja kui vahel käib siis võib arvestada et kohevarsti ta jälle ei käi.
selle antud liikuri , autoks ei paendu keel seda nimetama ,on just mootor ainus enamvähem asi , nii mosse kui lada varjandis, muuon ikka total okse. minusilmis pisut mõttetu üritus. kindlasti on võimalik üleliigset energiat kuidagi arukamalt maandada.
Iceman võiks oma mõttetute postituste peale kuluva energia hoopiski teema lugemisele suunata.
siinkohal võin teatada et tõepoolest kulub pisut energiat foorumi lugemisele ,ning loen kõike ,m is vähegi kannatab.
ise olen kusjuures veendunud diisli pooldaja ja autopargis on vaid 1,5 benaliikurit, kaherattalisi välja jättes.
kuid tundub siiski kuidagi mõttetu ristata kõiki isendeid ,mis parasjagu tasuta saadaval.
muide oleks loovutada 1,6 diiselmoto kombo, mis audi 80 pealt, asi alles aiste vahel ja rattad-soolikad kõik küljes, oli kunagi töötav mudel.
et selline mootor tundub pisut arukam kuhugi külge pookida.