29-01-2004, 16:49 PM
Omadest kogemustest võin kinnitada liigenditega esisillaga haake olematuid sõiduomadusi. On olnud juhus sõita sellisega ja midagi head ei ole.
Iga väikseimgi lõtk sillas, + mainitud haakelõtkud + olematud pidurid, annavad kokku eluohtliku kombinatsiooni, mis sobib kokku ainult traktori kiirustega.
UM i toodud pildil tundub olema tegu \"eelikuga\" ehk pöördvankriga haakega. Selle sõidujoon oli väheke kindlam ja kannatas ka maanteekiiruseid.
jutuks olevad nn esisillaga haaked olid kasutuses igasugu militaarasjade, ehitusmehhanismide, soojakute jms all. kaubaveoks neid ei kasutatud.
Asisem väärtus on sellisel asjal tõesti mingi korraliku GAZ vanakese taga, kasvõi mobiilse kontserdilavana...
Tõstuki install sellistele haagetele, ei tundu erit otstarbekas, tegu siiski pehme raami ja 2-4 tonnise kandejõuga.
Tugevama väänamise puhul ei ennustaks raamile pikka iga. selleks tarbeks peaks tavaline traktorihaage kohasem olema. Rahvasuu räägib kohati kuni 10 tonnisest kandejõust.
Iga väikseimgi lõtk sillas, + mainitud haakelõtkud + olematud pidurid, annavad kokku eluohtliku kombinatsiooni, mis sobib kokku ainult traktori kiirustega.
UM i toodud pildil tundub olema tegu \"eelikuga\" ehk pöördvankriga haakega. Selle sõidujoon oli väheke kindlam ja kannatas ka maanteekiiruseid.
jutuks olevad nn esisillaga haaked olid kasutuses igasugu militaarasjade, ehitusmehhanismide, soojakute jms all. kaubaveoks neid ei kasutatud.
Asisem väärtus on sellisel asjal tõesti mingi korraliku GAZ vanakese taga, kasvõi mobiilse kontserdilavana...
Tõstuki install sellistele haagetele, ei tundu erit otstarbekas, tegu siiski pehme raami ja 2-4 tonnise kandejõuga.
Tugevama väänamise puhul ei ennustaks raamile pikka iga. selleks tarbeks peaks tavaline traktorihaage kohasem olema. Rahvasuu räägib kohati kuni 10 tonnisest kandejõust.