08-10-2013, 23:04 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-10-2013, 23:20 PM ja muutjaks oli hellrix.)
--Kus kohast selliseid otsikuid saada on, Saarel pole tähendanud ja mandril ei satu sellistesse poodidesse ?--
Kui sa mõtled seda keermestatud otsa püstoli külge, siis sellega on selline lugu, et ma puurisin ava suuremaks, vist 9,9mm peale ja siis lihtsalt pressisin sinna sisse 10mm vasktoru jupi. Kui ära kulus, pressisin järgmise. Kusjuures pehme materjal peab kauem vastu, olen kasutanud ka plasttoru juppi, saab väga hästi hakkama.
--Mul oli ostes sama tunne, siis aga avastasin, et originaalistmed on poltidega, tahapoole reguleeritavad.
Kas körgemate BeeemMWee istmetega pea vasta lage käima ei hakka? Ma panin mitterull-turvarihmad ka sellepärast, et metsas kihutades toolil püsiks, muidu käis vasta lage ikka ära pea.--
Sellel originaalistmed olid välja juba vahetatud mingite suvaliste istmete vastu. Ja eks väike kahtlus on, et peanupp valu hakkab saama. Eks näis. Kui muidu ei saa siis mul on paar ralli trakse-turvavöid. Panen need külge.
--Pressitud papp-plaat nagu originaal, vöi miskit muud ? Mis müra säält ülalt ikka tuleb
Muu agregatuur allpool teeb piisavat mürglit, et söidu ajal (maanteel 85 km/h ) mobiiliga rääkimine komplitseeritud.--
Orginaal oli vanadusest hullult laines. Asemele läks õhuke poroloon mis on lõigatud suure poroloonikuubiku pealt ehk siis kõva koorikuga. Eks see vist niiskust ka kogub aga mul Bedfordi laes ka mitu aastat juba, pole häda. OK, müra ei summuta aga selline kumisev hääl mis tekib palja plekk-katusega, selle neelab ilusasti ära.
Täna oli plaan hüdropump autole külge pookida. Aga polnudki nii lihtne, 66-e ja 53-e tuletorud erineva kujuga s.t. pidin 66-e parempoolse tuletoru väheke ringi keevitama, natukene kõrgemalt viima ja tuli üks põlv lisaks keevitada. Aga tehtud sai, ruumi õnneks oli. Pumba lülitushoob vaja ka väheke ringi teha.
Kui sa mõtled seda keermestatud otsa püstoli külge, siis sellega on selline lugu, et ma puurisin ava suuremaks, vist 9,9mm peale ja siis lihtsalt pressisin sinna sisse 10mm vasktoru jupi. Kui ära kulus, pressisin järgmise. Kusjuures pehme materjal peab kauem vastu, olen kasutanud ka plasttoru juppi, saab väga hästi hakkama.
--Mul oli ostes sama tunne, siis aga avastasin, et originaalistmed on poltidega, tahapoole reguleeritavad.
Kas körgemate BeeemMWee istmetega pea vasta lage käima ei hakka? Ma panin mitterull-turvarihmad ka sellepärast, et metsas kihutades toolil püsiks, muidu käis vasta lage ikka ära pea.--
Sellel originaalistmed olid välja juba vahetatud mingite suvaliste istmete vastu. Ja eks väike kahtlus on, et peanupp valu hakkab saama. Eks näis. Kui muidu ei saa siis mul on paar ralli trakse-turvavöid. Panen need külge.

--Pressitud papp-plaat nagu originaal, vöi miskit muud ? Mis müra säält ülalt ikka tuleb

Orginaal oli vanadusest hullult laines. Asemele läks õhuke poroloon mis on lõigatud suure poroloonikuubiku pealt ehk siis kõva koorikuga. Eks see vist niiskust ka kogub aga mul Bedfordi laes ka mitu aastat juba, pole häda. OK, müra ei summuta aga selline kumisev hääl mis tekib palja plekk-katusega, selle neelab ilusasti ära.
Täna oli plaan hüdropump autole külge pookida. Aga polnudki nii lihtne, 66-e ja 53-e tuletorud erineva kujuga s.t. pidin 66-e parempoolse tuletoru väheke ringi keevitama, natukene kõrgemalt viima ja tuli üks põlv lisaks keevitada. Aga tehtud sai, ruumi õnneks oli. Pumba lülitushoob vaja ka väheke ringi teha.
Bedford Blitz CF350 Madel(1980), K-750m(1965), GAZ 21(1964), GAZ 66-01(1977)