27-10-2013, 22:15 PM
Väike selgitus siis äbarikust silindritoetusest. Silindri munakas istub pesas mis on õhemast kohast 15 mm paks, läbimõõt 80 mm. See kinni keevitatud nurkrauale 95x95x5 mm. Nurkraua otsad kinni keevitatud raami külge ja toetub siis vastu kasti põhja plaati. Põhja külge samuti kinni traageldatud. Ei mingit ohtu ega läbipaindumist. Korraks käis mõte läbi,et pikitalad äkki jäävad nõrgaks aga siis plahvatas, et see kast tuleb ju ruumiline ehk siis ported kinni keevitatud ju põhiraami külge. Materjaliks nelikant toru 60x40x4 mm. Olemas ka nelikant toru mis sinna sisse läheb kõrgenduste tegemisel. Samuti annavad tugevust juurde rattakoopad. Kuna uue kasti siselaius on suurem kui vanal (välislaius jäi samaks) siis pidin kasti põhja siiludeks lõikama ja võitsin sellega 80 mm tagasi, Saigi mugavamalt pikitalade külge keevitada.
Bedford Blitz CF350 Madel(1980), K-750m(1965), GAZ 21(1964), GAZ 66-01(1977)