30-10-2013, 17:03 PM
Tere, omalgi ehitusjärgus halumasin kreissae baasil.
1. küsimus, kui palju kannatab rullpuks kette pöördeid või joonkiirust? Kui see panna näiteks 10cm läbimõõduga hammasratta otsa mis saab 3000rpm= 942meetrit/minutis, 15,7meetrit/sekundis.
Nimelt tahaks panna mootori veo saevõllile ja hüdropumbale ketiga või hammasrihmaga, et säästa mootori ja pumba laagreid rihmapingsuse arvelt ja vältida igasugust libisemist.
2. Kuidas lahendada lindi (mis veab ära puuhalge) hüdromootori õlivarustust?
Oma idee oli tagasivoolule jagajast vahele panna kolmik, kust üks voolik edasi läheb hüdromootorisse. Teisele voolikule paneks vahele drossel klapi ja läbi selle tagasi filtrisse-hüdropaaki. Kuna see mootor ei pea meeletu kiirusega käima, siis saaks reguleerides osa õli kohe paaki tagasi ilma lisakuumutamisetta. Või oleks hea selle drosseli asemele panna surveklapp mille survet reguleerides saaks reguleerida ka mootori kiirust?
1. küsimus, kui palju kannatab rullpuks kette pöördeid või joonkiirust? Kui see panna näiteks 10cm läbimõõduga hammasratta otsa mis saab 3000rpm= 942meetrit/minutis, 15,7meetrit/sekundis.
Nimelt tahaks panna mootori veo saevõllile ja hüdropumbale ketiga või hammasrihmaga, et säästa mootori ja pumba laagreid rihmapingsuse arvelt ja vältida igasugust libisemist.
2. Kuidas lahendada lindi (mis veab ära puuhalge) hüdromootori õlivarustust?
Oma idee oli tagasivoolule jagajast vahele panna kolmik, kust üks voolik edasi läheb hüdromootorisse. Teisele voolikule paneks vahele drossel klapi ja läbi selle tagasi filtrisse-hüdropaaki. Kuna see mootor ei pea meeletu kiirusega käima, siis saaks reguleerides osa õli kohe paaki tagasi ilma lisakuumutamisetta. Või oleks hea selle drosseli asemele panna surveklapp mille survet reguleerides saaks reguleerida ka mootori kiirust?