22-11-2013, 21:54 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-11-2013, 21:55 PM ja muutjaks oli E303.)
[/quote] saarrand
See nelikümmend, mille mina ostsin, tal oli õhukollektori eesmisse otsa väike ava tehtud ja sealt pani eelmine kasutaja koguaeg törtsu käivituseetrit. nagu ta ise ütles, see on ju joodik ja vajab seda. Ise pole mitte kunagi kasutanud.
[/quote] E303 Väga õige tähelepanek kui ikka külmaga käima minna ei taha siis võib sinna auku eetri puudumisel ka sorts bensiini kallata nagu seda tehti vene ajal kui käivituseetrit veel ei tuntud. Isegi kõige kiuslikum mootor hüppab siis käima .Originaalis peaks seal augus asuma mootori käivitussoojendi küünal mis oli üsna mannetu lahendus mootori käivitamiseks jahedamal ajal .
See nelikümmend, mille mina ostsin, tal oli õhukollektori eesmisse otsa väike ava tehtud ja sealt pani eelmine kasutaja koguaeg törtsu käivituseetrit. nagu ta ise ütles, see on ju joodik ja vajab seda. Ise pole mitte kunagi kasutanud.
[/quote] E303 Väga õige tähelepanek kui ikka külmaga käima minna ei taha siis võib sinna auku eetri puudumisel ka sorts bensiini kallata nagu seda tehti vene ajal kui käivituseetrit veel ei tuntud. Isegi kõige kiuslikum mootor hüppab siis käima .Originaalis peaks seal augus asuma mootori käivitussoojendi küünal mis oli üsna mannetu lahendus mootori käivitamiseks jahedamal ajal .
NB.-Riigiaparaadi hammasrattad ja väntvõll vajaks kiiremas korras remonti.