24-11-2013, 20:34 PM
(24-11-2013, 12:46 PM)Necro Kirjutas: Tihendite vahetusega poleks probleemi, aga just see mainitud puksiteema. Kuskilt leidsin mingi pumba remondi hinnakirja, kus oli seesama pukside vahetus ja mõõtu ajamine sees. Kui juba nii kapitaalselt tegemisse läheb, siis on ikka teist pumpa kõrvale vaja. Ilma ei sõida ja belarussi oma ka vast ajutiseks lahenduseks peale ei sobi
Phyl, tead sa mõnda konkreetset poodi mainida, kus neid tihendikomplekte müügil on?
Diislikeskuses on kindlasti tihendikomplekte olemas ja Forsis ka suure tõenäosusega.
Rihmaratta võllile läheb ka tavaline tihend, mida saab suvalisest poest.
Kui võll aga puksidest loksub ja juba silmaga on näha, et võll kõveralt siis kuigi nii pole ilus teha olen ma neid pukse 180 kraadi keeranud ja võll on sirgelt sees.
Pumbavõlli otsatihendist sisenev õhk on tuvastatav sellega, kui sisenevas voolikus õhumullid puuduvad aga tagasivoolus on näha.
Mida raskem on pumbal kütet läbi torustiku ja filtrite imeda(ja ka paagi vaakumi pärast!)seda rohkem õhku tõmbab.
Seal sees on kanal, mis ühendab tihenditaguse ruumi etteandepumba imipoolega ja loob sellega kütuse ringluse läbi pukside võlli määrimiseks.
Üldiselt Boschi pumbad on lihtsad remontida ja esimene kord on keerukam, kuna siis vaja õppida kuidas vedrud ja seibid paigale saab.
Mina isiklikult olen plastset määret kasutanud et omal oleks lihtsam.
Pea ja lainelise plaadi vahetusega saab teha ühe silindrite arvuga pumbast teise(2, 3, 4, 5, 6 silindrit).

