24-11-2013, 22:09 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-11-2013, 22:12 PM ja muutjaks oli phyl.)
Võrus pakutakse juba peaaegu igas autode varuosade poes, kuna nõudlus on suur.
Ise ostan enamus kaupa Raunex-ist, nemad suudavad Boschi remont komplekti välja sebida leti hinnaga 14 euri. Komplektis on sees kõik tihendid ja ka otsa simmer. (vahe on selles, kui on elektrooniline pump, siis on kahe kaanega remont komplekti vaja, kui mehaaniline, siis ühe kaanega remont komplekti.)
Küll aga kui juurde on vaja gaasi hoova puksi, siis seda peab eraldi tellima.
Nii kulunud pumpa pole oma käega veel katsuda saanud, et tuleks pea võlli vask puks ära vahetada.
Eelkõnelejale, kas oled ikka erinevaid pumpasid kokku lapanud? Teoorias saab jah, nuka plaadi ja plunseri koos plunseri pea vahetusega muuta pumpa 4-5-6 silindriliseks - praktikas on natuke rohkem asju teist moodi.
Kui võtad R5 mootori kõrgusrve pumbad, siis need on nagu siga ja kägu võrreldes R4 pumbaga.
Ainuke asi mis on enamus Boschi VE seeria pumpadel sama on pumba alumine alumiinium korpus - kõik muu varieerub.
On ka R4 pumpasid, mida oma vahel ristata ei kannata - näiteks paremale pöörlevad ja vasakule pöörlevad pumbad. Ühtedel on pea võll jämedam kui teistel, ühtedel on pea võll pikem kui teistel, ühtedel kinnitub pump kolme poldiga, teistel kahega. Enamus pumpadel on pumba kaaned erinevad - sellega seoses kütuse koguse muutmise hoovastik erinev jne. võib neid erinevuseid välja tooma jäädagi.
Muidugi pumba kokku panek pole tegelikult ka nii sama - R4 pumbal lihtsalt ei tunne vahet, kui nuka plaat on keeratud 90 kraadi kuhugi poole (võrreldes pea võlliga siis). Aga näiteks R5 pumbal, kui nuka plaadi valesti tagasi paned, siis pill tööle ei hakka, R6 on ka pirtsakas valesti kokku pandud ajastuses.
Kuna ise olen ka koolitus rahasid natuke maksnud ja vaeva pidanud nägema, nende bosch-i pumpade remontimisega, siis ei hakka kohe linke välja tooma, mis sisaldavad häid nõuandeid - selle seas ka know-how kuidas pumpa tuleb remontida.
Googel on abiks ja tahte jõud ka - ega muidu ei õpi
Ise ostan enamus kaupa Raunex-ist, nemad suudavad Boschi remont komplekti välja sebida leti hinnaga 14 euri. Komplektis on sees kõik tihendid ja ka otsa simmer. (vahe on selles, kui on elektrooniline pump, siis on kahe kaanega remont komplekti vaja, kui mehaaniline, siis ühe kaanega remont komplekti.)
Küll aga kui juurde on vaja gaasi hoova puksi, siis seda peab eraldi tellima.
Nii kulunud pumpa pole oma käega veel katsuda saanud, et tuleks pea võlli vask puks ära vahetada.
Eelkõnelejale, kas oled ikka erinevaid pumpasid kokku lapanud? Teoorias saab jah, nuka plaadi ja plunseri koos plunseri pea vahetusega muuta pumpa 4-5-6 silindriliseks - praktikas on natuke rohkem asju teist moodi.
Kui võtad R5 mootori kõrgusrve pumbad, siis need on nagu siga ja kägu võrreldes R4 pumbaga.
Ainuke asi mis on enamus Boschi VE seeria pumpadel sama on pumba alumine alumiinium korpus - kõik muu varieerub.
On ka R4 pumpasid, mida oma vahel ristata ei kannata - näiteks paremale pöörlevad ja vasakule pöörlevad pumbad. Ühtedel on pea võll jämedam kui teistel, ühtedel on pea võll pikem kui teistel, ühtedel kinnitub pump kolme poldiga, teistel kahega. Enamus pumpadel on pumba kaaned erinevad - sellega seoses kütuse koguse muutmise hoovastik erinev jne. võib neid erinevuseid välja tooma jäädagi.
Muidugi pumba kokku panek pole tegelikult ka nii sama - R4 pumbal lihtsalt ei tunne vahet, kui nuka plaat on keeratud 90 kraadi kuhugi poole (võrreldes pea võlliga siis). Aga näiteks R5 pumbal, kui nuka plaadi valesti tagasi paned, siis pill tööle ei hakka, R6 on ka pirtsakas valesti kokku pandud ajastuses.
Kuna ise olen ka koolitus rahasid natuke maksnud ja vaeva pidanud nägema, nende bosch-i pumpade remontimisega, siis ei hakka kohe linke välja tooma, mis sisaldavad häid nõuandeid - selle seas ka know-how kuidas pumpa tuleb remontida.
Googel on abiks ja tahte jõud ka - ega muidu ei õpi
Come to the dark side, we have cookies!
