16-12-2013, 22:38 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-12-2013, 22:57 PM ja muutjaks oli mossepower.)
(16-12-2013, 21:32 PM)mlsluik Kirjutas: Soojendus läheb täielikult vahetusse, orginaal Auschwitz´i katel lendab prügikasti ja asemele tuleb korralik radikas väikse puhuriga, soe hakkab tulema summutis paiknevast veesärgist.
Pole hea idee, on proovitud-kütab liiga vähe kuni ca. 70 kraadi. Suvel läheb keema jms. Teema Samas kogemused on orig. mootoriga, kus summuti temp. kõrgem, diisli korral ju temp. veel madalam ning vaevalt et sooja saab niigi palju.
Mõtekam originaalmootori korral oleks tuua õliradikas salongi ja vent külge, on tehtud ja täitsa töötab. Samas kui panna diiselmootor siis ju jahutus-küttesüsteem olemas juba.
Mis käigukasti plaanis kasutada? Zazi originaal vaevalt, et ketsab, isegi originaalmootori küljes kipub ära lagunema, mis siis veel diislist rääkida, millel väänet kõvasti rohkem. Kui rääkida, et kasutati sama kasti ka Estonia vormelitel, siis tegelt kasutati kasti korpust ainult- kogu sisu oli 100% uus.
Sapika originaalsoojendusest - tuttava onu kütab sellega heinaküüni, bensiinikulu 0,7l/h. Antud ahi enne lahti võetud, puhastatud, timmitud jms. optimeeritud.