04-01-2014, 12:12 PM
(04-01-2014, 09:40 AM)v6sa Kirjutas:(03-01-2014, 21:35 PM)tõnn Kirjutas: Pesin, kuivatasin, hõõrusin, lihvisin, raspeldasin, käiasin ning tegin veel 100 imet Jawa piduriklotsidega, kuid ainus lahendus oli uute klotside näol.
Kuumenedes muutuvad pidurikatte omadused ning igasugune hookuspookus sobib vaid neile, kellel meeldib aega surnuks lüüa.
Trummelpiduri korral on ülioluline trumli ja klotsi raadiuste sobivus. Kui kontaktpind jääb lahjaks, pole ka efektiivsust.
Ning käsitsi klotse töödeldes kipub tulemus jääma kaugele ühtlasest ümarusraadiusest
Just ja niisama autoga sõites töötavad klotsid õite kaua sisse...... siis et nagu tuleks kolm kuud varem pihta hakata ennem TÜV.-d siis on lootust. Mäletan isa juttu,et vanasti Zilil treiti spetsiaalses pingis klotsid üle vastavalt vajadusele. See muidugi mu isa jutt....ise pole näinud.