10-01-2014, 20:47 PM 
	(Seda postitust muudeti viimati: 10-01-2014, 20:57 PM ja muutjaks oli einota.)
	
	(06-01-2014, 08:59 AM)raig0 Kirjutas:Bagi ehitaja Vainumetsaga olen tihedas kontaktis, samuti näpunäidete ja soovitustega pole kitsi Lauri. Üldiselt tunduvad kõik bagimehed kellega rääkinud või siis küsinud midagi väga lahked infot jägama ja muidu mönusad mehed(05-01-2014, 15:52 PM)einota Kirjutas: Tuli küsimus nukkvõlli kohtaAsi pole nii lihtne 53 puhul, kuna nookurid toimivad kordistitena. Selleks, et reaalset klapitõusu mõõta, pead sa mootori poolenisti kokku panema. Siis saad nukkvõlli kraadid ära mõõta ja samuti nukatõusu, mis viimati pidi olema 11+/- 0,2 mm.. Mina neist tõusudest ja langustest suurt ei jäga
aga supleriga proovisin mingid mõõdud saada
. Et siis nukal see ümar osa oli nii vanal kui uuel 30mm aga kui mõõta nuka poolt siis vanal oli see 36mm ja uuel 37mm. Sellest saan aru et nuka tõus vanal on 6mm ja uuel siis 1mm rohke.
Ostetud on nukk Rebellast ja kuna selle oli keegi tellinud aga ei olnud välja ostnud siis sain kohe kätte. Muidu pidavat tellimis aeg olema umbes kuu. Hinnaks oli sellel 299eur. aga eks venemaal ka hinnad tõusevad ning mis nüüd tellides maksab peab uurima Rebellast.
Üks pilt ka (alumine on vana ja ülemine uus) ja ega silmaga suurt vahet teegi.
Kindel on see, et venemaa tehase nukk on kõvasti mõistlikum investeering, kui peale keevitada nukale ja siis lihvida seda ja muu sellise jamaga tegeleda.
Suurt tähelepanu pööra vedrustusele ja amortidele. Võid ühendust võtta ja Vainumetsaga, temal on ikka väga ilus ja kiire bagi tehtud.
Igaljuhul on gaz-i mehed väga kõvad mehed, olen ise ka mõned ringid saanud proovida eesti meistri gaz-53 -me.

Taas küsimus laiale ringile

Sellel plokil on näha et on viidud õli toru ühelt poolt teisele, ehk siis kaantesse minevad õli kanalid on ühendatud. Millisel põhjusel ja kas sellest on mingit kasu?

. Mina neist tõusudest ja langustest suurt ei jäga
 aga supleriga proovisin mingid mõõdud saada