26-01-2014, 00:49 AM
Endal üks 51 raamist tehtud haagis, mida pole küll korralikult saanud kasutada ja ei oska eriti selle kohta midagi ütelda. Põhi viga on see, et sellel tiisel liiga pikk jäetud ja on ära murdunud korra eelmise omaniku käes. All on selle vist 2 tonnise haagise sild kammitsatega tõmmatud, kasutab 51 vitsadega topeltrattaid.
Kuna see haagis on ikkagi suht tikutops siis vaja uue järgi vaadata. Tean üht haagist, mis seisab aastaid oma koha peal, püüan omanikuga kontakti saada, et ära osta. Haagis on nõukaaegne. Probleem selles, et see on sadulhaagis (kutsikas ?), seega traktorile sobitamiseks tuleb sinna põhja alla veidike rauda keevitada. Samuti on sild päris haagise tagaotsas, seega enamus koormust tuleb traktorile. Mille haagis on ei oska öelda, igatähes on õhkpidurid, kandilised raudported, tagaluugi küljes tagavararatas, lehtvedrud. Põhja all oli kõrvuti kaks moodustist, aga ei ole kindel, kas need on kallutamise silindrid, pole olnud sellist võimalust, et sinna käru alla roomata ja täpsemalt seda uurida.
Kas keegi oskab tuvastada kirjelduse põhjal mille käru on?
Teiseks kas keegi omab sellise haagise ümberehituskogemust. Iseenesest ei tohiks palju ressurrsi selle käru ehitamiseks traktorikõlbulikuks minna. Eriti šeff oleks muidugi, kui saaks teise silla ka sinna alla panna, sest kardan, et ühe sillaga koormab liialt traktorit.
Palju kandevõime nendel vene sadulhaagistel on? Vedama hakkaks ainult russiga või mõne suurema masinaga.
Kuna see haagis on ikkagi suht tikutops siis vaja uue järgi vaadata. Tean üht haagist, mis seisab aastaid oma koha peal, püüan omanikuga kontakti saada, et ära osta. Haagis on nõukaaegne. Probleem selles, et see on sadulhaagis (kutsikas ?), seega traktorile sobitamiseks tuleb sinna põhja alla veidike rauda keevitada. Samuti on sild päris haagise tagaotsas, seega enamus koormust tuleb traktorile. Mille haagis on ei oska öelda, igatähes on õhkpidurid, kandilised raudported, tagaluugi küljes tagavararatas, lehtvedrud. Põhja all oli kõrvuti kaks moodustist, aga ei ole kindel, kas need on kallutamise silindrid, pole olnud sellist võimalust, et sinna käru alla roomata ja täpsemalt seda uurida.
Kas keegi oskab tuvastada kirjelduse põhjal mille käru on?
Teiseks kas keegi omab sellise haagise ümberehituskogemust. Iseenesest ei tohiks palju ressurrsi selle käru ehitamiseks traktorikõlbulikuks minna. Eriti šeff oleks muidugi, kui saaks teise silla ka sinna alla panna, sest kardan, et ühe sillaga koormab liialt traktorit.
Palju kandevõime nendel vene sadulhaagistel on? Vedama hakkaks ainult russiga või mõne suurema masinaga.