27-01-2014, 16:14 PM
(27-01-2014, 14:40 PM)mellpoiss Kirjutas: Oma tagsihoidliku kogemuse põhjal soovitaksin selle silindripea mahatreimise küll kõige viimaseks jätta (tolku sellest pole), enne oleks mõistlik püüda koostada mootor selliselt nagu insener ta välja mõtles. Vaadata asjadele mõttega otsa, mittekasutada tootmispraaki (mida on nendes hulgi, alustades loperdav sidurikrempel, pehme käigukast, külgedele ujuv väntvõll jne.), leida vanahea š-57 silinder, ühildada kanalid akendega, ettevalmistada sinna sisse korralik kolvigrupp ja ongi lusti küllaga.
Panustada võiks mõnele arenenumale karburaatorile.
Kui see kõik õnnestub, võiks juba korraliku resoka järgi panna (samas saaksid ka naabritega "lähedasteks")ja siis jälgida kui kaua see krempel valule vastu peab.
Käiguvahetus sellel masinal eeldab, et "mees" teaks ja mõistaks mismoodi need asjad seal sees liiguvad, muul juhul on üsna varsti "tükid taga".
Ja !kvaliteetset! 2takt õli ikka manuaali järgi 1:25-le,vine peab taga olema kui rakett läheb!
Tänud vastuse eest. Kindlasti vaatan sinna korralikud varuosad ja kasutan ka kvaliteetseid määredaineid, selles pole küsimustki.
Tsitaat:š-57 silinder, ühildada kanalid akendega, ettevalmistada sinna sisse korralik kolvigrupp ja ongi lusti küllaga.
Uuena ka sellist silndrit kuskil leidub? Sinna sisse läheb tavaline 38mm kolb?
Karburaatori kohta oli ka küsimus jah, et kas annab olemasolevaga midagi teha või sobib sinna midagi asisemat.