28-01-2014, 11:25 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-01-2014, 11:29 AM ja muutjaks oli phyl.)
(28-01-2014, 10:34 AM)KuldarA Kirjutas:(27-01-2014, 18:30 PM)hellrix Kirjutas: Käigukasti hammasrataste need nukid mis haakuvad käiguvahetaja nukkidega, lõika nurklihvija abil natukene kaldu. Siis parem haakumine ja ei viska käike välja. Saab-võib lihvida ka üsna kulunud hambaid.
See on väga hea vihje. 2. käigu käiguvahetusvõllil olev hammasratas on väga kulunud, eriti need nukid. Vahetan välja ja uuel lõikan need nukid kaldu.
(27-01-2014, 18:35 PM)phyl Kirjutas: Nagu ma aru saan, siis tegu on 2-taktilise mootoriga, ja kui tahad tõsiselt mootorit edasi aidata, siis esimene asi on muuta väntvõlli "põsed" võimalikult tihedaks, et suruks rohkem värskeid gaase silindrisse.
Järgmiseks oleks kahetaktilisel vaja kanaleid portida (tavaliselt insenerid ei pannud rõhku väga voolavusele). Ka saab "läbipuhumist" kanalite abil suurendada.
Siis poogiks külge korraliku väljalaske summuti pauna.
Siis juba otsiks korraliku karburaatori ja korraliku õhu filtri (kahetaktilisel peab õhufiltri pindala olema ikka väga suur)
Ja kui nendest tjuuningutest väheks jääb, siis võid ju suveastet suurendada - küll aga rohkem jõudu tuleb arvatavasti kubatuuri suurendamisest.
Kuidas Sa neid väntvõlli põskesid soovitad tihedamaks teha?
Kanalite portimine on plaanis ning sellega saan hakkama.
Milline on korralik karburaator, mis antud mootori otsa sobib, eeldades, et kasutan š-57 silindrit?
Samuti võib anda vihjeid, et kus korralikku väljalaset antud mootorile müüakse.
Põskede "tihendamine" on selline omaette ooper. Kas lisad plekki külge või lausa treitud/freesitud juppe - vajadusel freesid karterit seest suuremaks ja silindri kujulisemaks, et saaks väntvõllile lisada sobivaid tihendus juppe. Teine variant on väntvõll treida ilusaks silindriks ja karter täis keevitada ja freesida väntvõlli järgi täpseks.
Viimane variant on selles mõttes jama, et sellega vähendad väntvõlli ruumala - mis siis surub gaase silindrisse.
Kanalite portimine ei ole niisama viiliga asja laiemaks ajamine... Kui täpselt ei tea mis tuleb teha, siis parem ära puutu ja otsi spetsialisti (krossimehed peaksid teadma üle eesti inimesi, kes teevad häid töid)
Täpse karpa kohapealt jään vastuse võlgu. Aga eeldus on see, et 50cc kohta võiks karpa lõõri diameeter olla ikka 10mm. (saemootor annab sellise setupiga üle 2kw välja)
Õhufiltri pindlala on ka ikkagi väga tähtis ja õhu läbilaske võime.
Sumpa pauna ma arvan ,et poest pole sellist saada. See on kas enda katsetuste tulemusel kokku keevitatud, või arvutuste ja katsetuste tulemusel kokku keevitatud. (jällegi mõni krossikate mootorite ehitaja oskab vast täpsemalt aidata.)
Üldiselt võid võtta snitti kõiksugu 50cc lääne sae mootorite pealt ja seest. Ainuke asi mis saagidel on vilets küljes on summuti - küll aga see on kompaktsuse pärast.
Siin lingil on sumpa kuju ja suurust näha - saad aru millest ma räägin. http://www.youtube.com/watch?v=G4gO-RTbzkY
Come to the dark side, we have cookies!