29-01-2014, 22:46 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-01-2014, 22:51 PM ja muutjaks oli tehnikahuviline.)
(29-01-2014, 22:15 PM)phyl Kirjutas: Mul on ainult üks kerge küsimus, et kuidas masinat pooleks võtta uue kabiiniga on?
Orginaalist saad hüdrotorude, elektrijuhtmestiku, aku kasti, rooli, kardaani ja armatuuri eemaldamisega, traktori pooleks võtta. Kuidas nüüd on?
Kuidas sidurit regullida on?
Muidu endal poleks ka suurema kuudi vastu midagi, aga kuidas kõik "lihtsad" toimingud raskemaks muudetakse - kaob asja võlu ära.
Ma ei ole selle kabiiniga teda veel poolitanud nii, et pole aimugi Minu praktika kohaselt tuleb traktori poolitamiseks lahti ühendada rooli kardaan,juhtmed, hüdrotorud,kütusevoolikud, kardaan ja poldid mis koos hoiavad Mis mõte on akukasti, rooli ja armatuuri eemaldada eriti kui sul on veel kabiin peal.Sidurit saab regullida nii nagu ennegi see koht jäi samasse kohta.Seal on ajutiselt vaid kummimatt peal.Küsimusel oleks siis rõhku kui seda kõike peaks tegema lumehanges, aga töökoda on mul täitsa olemas! Ma oleks ka parema meelega ilma kabiinita edasi sõitnud, aga paraku mu mandlid nii ei arvanud
(29-01-2014, 22:37 PM)viplala Kirjutas:(29-01-2014, 20:22 PM)tehnikahuviline Kirjutas: Nüüd oli kabiin paigaldamiseks valmis.Ehitaja nagu ma olen panin veel enne peale tõstmist ühe 50mm kivivilla plaadi paagi ja tagasilla vahele, et kütusevoolik oleks tuulte eest rohkem kaitstud.
See vill imab ennast vett täis ja hakkab paaki, ning kasti plekki krõbistama. Kui ta saab teelt törtsu soola ka sisse, laseb ta roostel aastaga augu läbi pleki järada, ilma soolata läheb veits kauem. Sellest villast saab sihuke märg plönn, ja seda läbi aastaaegade, sest ära ta ei kuiva. Talvel vahepeal jäätub ainult.
Elame näeme Kevadel võib välja koukida sealt.
Kiirus pole oluline läbivus on põhiline !