10-02-2004, 21:22 PM
s-teet
Neid plekke tuleb enne seda, kui asi ükskord värvimiseni jõuab, veel mitmeid kordi kokku-lahku võtta. Kui plekitöö saab valmis, siis tuleb kõik agregaadid, osad, torud, klambrid jms külge panna, veendumaks, et kõik ilusti omal kohal on, pärast värvimist ei saa ju enam midagi parandada. Siis uuesti kõik osadeks lahti võtta ja siis osadena kõik ära värvida, siis kere kokku panna (uksed, kapotid jm), siis koos värvida, siis värvkate viimistleda (lihvida, poleerida), siis uuesti lahti, tihendid kohtadele ja siis lõplikult kokku. Umbes nii see käib!
Neid plekke tuleb enne seda, kui asi ükskord värvimiseni jõuab, veel mitmeid kordi kokku-lahku võtta. Kui plekitöö saab valmis, siis tuleb kõik agregaadid, osad, torud, klambrid jms külge panna, veendumaks, et kõik ilusti omal kohal on, pärast värvimist ei saa ju enam midagi parandada. Siis uuesti kõik osadeks lahti võtta ja siis osadena kõik ära värvida, siis kere kokku panna (uksed, kapotid jm), siis koos värvida, siis värvkate viimistleda (lihvida, poleerida), siis uuesti lahti, tihendid kohtadele ja siis lõplikult kokku. Umbes nii see käib!