13-02-2014, 11:11 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-02-2014, 11:24 AM ja muutjaks oli Janx.)
(13-02-2014, 00:12 AM)taavi Kirjutas: kas võimendi on juba olemas? Võibolla ostagi 24V peal käiv võimendi, jääks leiutamine ära? Kus raadio toide võetud on, või see käib ka 24V peal?
Raadio toite leidsin kusagilt kaitsmeploki alt. Vist oli nii, et püsikas töötab ka 12V pealt, ühendasin maki ka püsika relee alla. Juba aasta on see lahendus töötanud, enne seda oli 24V raadio.
(13-02-2014, 00:17 AM)hulgus Kirjutas: Adapter ja ainult.
Need tasakaalustused maksavad ka midagi ja ma ei usu, et nad füüsika säädustele vastu saavad.
Järgmiseks teemaks: arvata on, et tegu masinaga kus ka ise sees pead elama? selliste masinate akude eluiga on niigi lühike, palju tarbijaid seisuajal=palju sügavtühjendusi, mis starterakudele mitte hea ei ole. Ja ei kesta nad niigi kaua, kui nüüd veel ühte koormata?
Kilovatt bassi väikeses kabiinis? uksed vast kinni ei püsi ja esiklaas tõmba rihmaga ümber...
Tegu ei ole pikamaa autoga, seega mingeid selliseid seisuajal tarbijaid pole. Tegu betoonimikseriga, mis pmst käivitatakse hommikul ja seisma jäetakse alles õhtul

(13-02-2014, 11:06 AM)Basilio Kirjutas:(13-02-2014, 09:57 AM)v6sa Kirjutas: Ning arvesta, et kui Sinu töötoas möllava bassi tõttu peaksid eksima ja ma juhtumisi ellu jään, siis Sinul võib pikalt haiglas minna...Kiirabiauto sireen kaob sellisesse mürasse nagu kilgi köhimine. Olen sellist pilti ise näinud kui rekkajuht kas magas roolis või kuulas ka mingit mürakasti. Kiirabi sireenitas tal taga ja vilgutas tulesid, ei midagi. Kui vastutulijatel vahe sisse jäi ja üürgav kiirabi rekka kabiiniga kohakuti pressis, tegi rekka järsu jõnksu paremale. Hea et teelt välja ei sõitnud. Seesugusel juhil peaks kurdi märk väljas olema. Vene ajal oli sihuke, kollane sõõr kolme musta mummuga. Tea kas tänapäeval enam on...
Ei usu, et asi nii hull ikka on. Tänapäeva noortel on enamusel autodes bassikad, ega nad siis kõik iga päev avariisi ei tee. Pealegi on juba paljudel sõidukatel see tehasepoolt pagassis. Minu mikseri puhul on tegu MB Actrosega, mille kabiini ruumala peaks olema tunduvalt suurem, kui keskmisel sõiduautol. Ja otse loomulikult ei kuula ma makki ju kogu aeg volüüm põhjas. Bassikas lisab ka vaiksel kuulamisel mõnusat mütsu juurde, muutes nüridavõitu töö natukene lõbusamaks
