17-02-2014, 14:56 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-02-2014, 15:01 PM ja muutjaks oli PlyVal64.)
(17-02-2014, 10:31 AM)v6sa Kirjutas:(16-02-2014, 12:18 PM)phyl Kirjutas: ...
Kõik need katsed kus katsetatakse nii ABS-i süsteemi kui ka ESP-d ja track controll-i viiakse ikkagi läbi sirge asfalt kattega teel.
Miks neid katseid muude katete peal ei harrastata? Miks peab ilma ABS-i süsteemita alati rattad plokki vajutama?
Äkki seepärast, et valdav osa autodest mõõdab enamuse oma kilomeetreist asfaldil?
Ei, on lahe lugeda, kuidas mõned kodanikud kohe peavad musta tumevalgeks rääkima Pange edasi, järjest paremaks läheb
Kui läheb kruusal mõõtmiseks, siis üks S210 toimiva ABSi ja lamellrehviga on ootel
Ma panen kohe üles tänase video oludest, kus ühestki elektroonilisest abimehest abi pole, küll aga kahju! Võib ju öelda, et "spetsiifilsied olud ja sõit" aga reaalselt täna veel osa rada kontrollides, siis sellsied ongi Eesti maateed 17.02.2014 ennelõunal... ning juhi soov ISE oma sõiduvahendit kontrollida Absoluutne ligalibe sopp vaheldub veel libedama klaasjääga, teeolud on kõige muutlikumad, mis olla saavad, sügavad veelombid tekitavad vesiliugu ja selle peale tavatseb elektroonika kõik hetkega peesse keerata! Hea, kui mõnuga sõites otsejoones kraavis või remmelgas ei lõpeta!
Ja just täpselt selliseid olusid autotootjad ei tunne, tea ega katseta. Selleks peakski olema eranditult kõigi abiliste täieliku väljalülitamise nupp sellisel tranduletil, mida tahetaks nagu autoks kutsuda. Lihtsalt elektroonika ei tea ega saagi teadma, mis ootab autot 15 või 50 meetrit eespool ja miks juht just täpselt sellise juhtimisvõtte rakendas...