poolitatud teema: BMW (ja muude) juhi ja kõrvalistuja ruum

(15-02-2014, 19:23 PM)Tegelane5 Kirjutas:  phyliga 100% nõus, vbolla 41 degreed oleks ka nõus kui kruusal mingi katse läbi oleks viinud.
Võimalik. Tuleks mingi aeg plaani võtta. Keegi teine võib ka selle plaani võtta (soovitavalt mingi vähemarhailise süsteemiga), tuleksin hea meelega mõõdulinti hoidma. Ja oleks ettepanek teha katse vähemalt kahel erineval kruusalõigul: puhtakssõidetud "asfaldilaadsel tootel" ning rohke lahtise kruusaga kaetud teel. Huvitavam neist kahest oleks loomulikult see teine Smile Minul oleks küll huvitav ka neljas võrdlus ära näha!

Minu puhul ei muudaks samas see oluliselt midagi, sest mina liiklen julgelt 90% oma sõitudest aasta peale just "kõvakattega" teel, olgu see siis soolamärg/muiduasfalt või kiilasjää/kõvaks sõidetud lumi. Ülejäänud 10% jaguneb siis suviste kruusateede hõõrumiste ja värske lahtise lume sees müttamise vahel. Seetõttu on ka suurem osa kruusateid mulle "uued" ning kõik kurvid suht pimedad, seega sõidan täpselt nii, kuidas see hetk näha on.

Nii et suvehooaja saabudes tuleb autoga pidurdama kes? Minu poolt tulemuste protokollimine ja kajastus AMFis!
Vasta

Kah mul asi, ABS või mitte.

Ma olen küll suhteliselt raske jalaga. Autosid olen ka nagu peenestanud alati. Kui tekib tahtmine minna anda, siis tuleb anda. Pole veel iial enne kurvi mõtlema hakanud, kas konkreetne auto on ABS'iga või ilma. Pohhui. Täie pasaga kurvi ja eks siis näha ole mis saab Big Grin Mõtlemine on pussydele, sõitmine tuleb geenidega kaasa Big Grin

20aastat@puhtalt

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

Ära kunagi sõida kiiremini kui Su kaitseingel lennata suudab......

loll on loll olla.
Vasta

(15-02-2014, 17:41 PM)phyl Kirjutas:  Selle ABS-i ülistamise kohapealt. Jah, demagoogia on teil mehed kõva aga praktiline kogemus on ülal kirjeldatud.

Loomulikult, härra "Phyl" – meil (ülejäänud lollidel) ei olegi mingit erilist praktilist kogemust. Ainuke, mida teame, on see mida naised saunas rääkisid. No ja praktilise kogemuse osas on meil siin kamba peale siis tõepoolest ainult need kolm Ksf "41Degree"-poolt toodud näidet välja tuua. Demagoogiaga aga on teine asi - sel ajal, kui sinule SÕITU õpetati, läks meie aur ja energia just selle omandamise peale. Mis teha. Aga seda enam on rõõm tõdeda, et meie seas on tõeliseid, praktiliste kogemustega ässasid. Smile

P.S. - Offtopic aga Ksf! "Phyl"ile väike terminoloogiat turgutav link:
http://et.wikipedia.org/wiki/Demagoogia

EDIT: Ja nüüd selles osas möla maha, vähemalt siin teemas. Kui keegi peab vajalikuks, teeb uue teema (a la "Kuidas ma muudkui kraavis käin aga see ei ole minu viga, vaid autol on ABS")
Vasta

(16-02-2014, 00:05 AM)viplala Kirjutas:  Kui tekib tahtmine minna anda, siis tuleb anda. Pole veel iial enne kurvi mõtlema hakanud, kas konkreetne auto on ABS'iga või ilma. Pohhui. Täie pasaga kurvi ja eks siis näha ole mis saab Big Grin Mõtlemine on pussydele, sõitmine tuleb geenidega kaasa Big Grin
Et siis nagu Werneris: "Kes pidurdab, see kardab!" Big Grin

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta

(16-02-2014, 03:24 AM)Tom Kirjutas:  
(15-02-2014, 17:41 PM)phyl Kirjutas:  Selle ABS-i ülistamise kohapealt. Jah, demagoogia on teil mehed kõva aga praktiline kogemus on ülal kirjeldatud.

Loomulikult, härra "Phyl" – meil (ülejäänud lollidel) ei olegi mingit erilist praktilist kogemust. Ainuke, mida teame, on see mida naised saunas rääkisid. No ja praktilise kogemuse osas on meil siin kamba peale siis tõepoolest ainult need kolm Ksf "41Degree"-poolt toodud näidet välja tuua. Demagoogiaga aga on teine asi - sel ajal, kui sinule SÕITU õpetati, läks meie aur ja energia just selle omandamise peale. Mis teha. Aga seda enam on rõõm tõdeda, et meie seas on tõeliseid, praktiliste kogemustega ässasid. Smile

P.S. - Offtopic aga Ksf! "Phyl"ile väike terminoloogiat turgutav link:
http://et.wikipedia.org/wiki/Demagoogia

EDIT: Ja nüüd selles osas möla maha, vähemalt siin teemas. Kui keegi peab vajalikuks, teeb uue teema (a la "Kuidas ma muudkui kraavis käin aga see ei ole minu viga, vaid autol on ABS")

Ja ma seisan siin, et keegi mind parandataks. Mitte mehed, teil on kõva demagoogia, vaid mees (arvatavasti mees ikka) sul on kõva demagoogia.

Näed otsisin youtubest videot, mus testitakse ABS-i ka kruusal. Arva kas leidsin mõne video. Big Grin

Tõelistele eurooplasetel sobib ikka selline video ajupesuks http://www.youtube.com/watch?v=ZD8krFh8IL4

Vot nii vigast testimist pole ammu näinud. Big Grin (soovitan kõigile elektroonilisi vidinaid, kuna ilma vajutad sa liiga palju gaasi mäepeal ja takistusest ümber põikamiseks keerad rooli ka liiga palju) Need on märksõnad, mida jälgida testimisel.

Leidsin väikse otsimine peale ka uue vea ABS-i süsteemis. Treppis teepeal, pidi olema ABS-iga pikem teekond pidurdades (üks kõik mis kattega tee), või siis lihtsalt ebatasane tee.

Kõik need katsed kus katsetatakse nii ABS-i süsteemi kui ka ESP-d ja track controll-i viiakse ikkagi läbi sirge asfalt kattega teel.
Miks neid katseid muude katete peal ei harrastata? Miks peab ilma ABS-i süsteemita alati rattad plokki vajutama?

Come to the dark side, we have cookies!
Vasta

(16-02-2014, 12:18 PM)phyl Kirjutas:  Näed otsisin youtubest videot, mus testitakse ABS-i ka kruusal. Arva kas leidsin mõne video. Big Grin

Tõelistele eurooplasetel sobib ikka selline video ajupesuks http://www.youtube.com/watch?v=ZD8krFh8IL4

Vot nii vigast testimist pole ammu näinud. Big Grin (soovitan kõigile elektroonilisi vidinaid, kuna ilma vajutad sa liiga palju gaasi mäepeal ja takistusest ümber põikamiseks keerad rooli ka liiga palju) Need on märksõnad, mida jälgida testimisel.
Too Tiff on endine võidusõitja ja paras rullnokk tglt. Samas on ta ka sellise video teinud:
http://www.youtube.com/watch?feature=pla...K5cse6-pdA

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta

(16-02-2014, 12:18 PM)phyl Kirjutas:  ...
Kõik need katsed kus katsetatakse nii ABS-i süsteemi kui ka ESP-d ja track controll-i viiakse ikkagi läbi sirge asfalt kattega teel.
Miks neid katseid muude katete peal ei harrastata? Miks peab ilma ABS-i süsteemita alati rattad plokki vajutama?

Äkki seepärast, et valdav osa autodest mõõdab enamuse oma kilomeetreist asfaldil?

Ei, on lahe lugeda, kuidas mõned kodanikud kohe peavad musta tumevalgeks rääkimaWink Pange edasi, järjest paremaks lähebWink

Kui läheb kruusal mõõtmiseks, siis üks S210 toimiva ABSi ja lamellrehviga on ootelWink
Vasta

(17-02-2014, 10:31 AM)v6sa Kirjutas:  
(16-02-2014, 12:18 PM)phyl Kirjutas:  ...
Kõik need katsed kus katsetatakse nii ABS-i süsteemi kui ka ESP-d ja track controll-i viiakse ikkagi läbi sirge asfalt kattega teel.
Miks neid katseid muude katete peal ei harrastata? Miks peab ilma ABS-i süsteemita alati rattad plokki vajutama?

Äkki seepärast, et valdav osa autodest mõõdab enamuse oma kilomeetreist asfaldil?

Ei, on lahe lugeda, kuidas mõned kodanikud kohe peavad musta tumevalgeks rääkimaWink Pange edasi, järjest paremaks lähebWink

Kui läheb kruusal mõõtmiseks, siis üks S210 toimiva ABSi ja lamellrehviga on ootelWink

Ma panen kohe üles tänase video oludest, kus ühestki elektroonilisest abimehest abi pole, küll aga kahju! Võib ju öelda, et "spetsiifilsied olud ja sõit" aga reaalselt täna veel osa rada kontrollides, siis sellsied ongi Eesti maateed 17.02.2014 ennelõunal... ning juhi soov ISE oma sõiduvahendit kontrollida Wink Absoluutne ligalibe sopp vaheldub veel libedama klaasjääga, teeolud on kõige muutlikumad, mis olla saavad, sügavad veelombid tekitavad vesiliugu ja selle peale tavatseb elektroonika kõik hetkega peesse keerata! Hea, kui mõnuga sõites otsejoones kraavis või remmelgas ei lõpeta!
Ja just täpselt selliseid olusid autotootjad ei tunne, tea ega katseta. Selleks peakski olema eranditult kõigi abiliste täieliku väljalülitamise nupp sellisel tranduletil, mida tahetaks nagu autoks kutsuda. Lihtsalt elektroonika ei tea ega saagi teadma, mis ootab autot 15 või 50 meetrit eespool ja miks juht just täpselt sellise juhtimisvõtte rakendas...
Vasta

(17-02-2014, 14:56 PM)PlyVal64 Kirjutas:  Selleks peakski olema eranditult kõigi abiliste täieliku väljalülitamise nupp sellisel tranduletil, mida tahetaks nagu autoks kutsuda. Lihtsalt elektroonika ei tea ega saagi teadma, mis ootab autot 15 või 50 meetrit eespool ja miks juht just täpselt sellise juhtimisvõtte rakendas...

Korralikult autol ongi selline nupp, võtame bumeri näiteks... Wink Big Grin Rolleyes



Ideepoolest võiks kogu selle pasalao siit ära kustutada koos okstega.... Igal pool ainult naljanurk... Rolleyes

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

(17-02-2014, 14:56 PM)PlyVal64 Kirjutas:  miks juht just täpselt sellise juhtimisvõtte rakendas...
Pakun, et 95%, tegelikult isegi 99% juhtidest ei rakenda mingeid juhtimisvõtteid, vaid lihtsalt sõidavad. Kui mõistus peas, siis jälgivad teeolusid ja halbades oludes sõidavad aeglaselt. Sel juhul on neist kolmetähelistest abi küll.
Kui mõistust pole, siis juhtub nii
Ma päriselt ei mõista seda viha ABS, TSC, ESC, turvavööde ja-patjade, laiade lävepakkude, paksude uste jne, laiemas plaanis suitsuandurite, helkurite ja helkurvestide, tõkiskingade, rattakellade, fäänside korterelamute ja kõige muu sarnase "moodsa aja" nähtuste vastu, mis PlyVali (ja ka mõne teise) postitustest igal sammul läbi kumab. Tere tulemast tänasesse abitusse heaoluühiskonda, elu ongi nüüd selline ja kui ei meeldi, tuleb probleemi peegli ees otsida.
See, et mingil 1% juhtidest või juhtudest kõigest sellest kasu asemel kahju on... shit happens, enjoy it.
Vanad kommunistid peaks ju teadma, mida karavan teeb, kui koerad hauguvad....
PS. Mulle meeldib endalegi noorust meenutada ja tagaveoga suletud territooriumil funnida, aga igapäevaelus eelistan kõikide kolmetähelistega "mõttetut" libaneliveolist, et ilma liigsete ekstsessideta päevane norm täis veereda.
Vasta

Eks neid arvamusi ole nii ja naasuguseid.
Üks tänpäeval väga lugupeetud inimene rääkis kunagi, miks ta turvavööd ei kasuta. Seitsmekümnendatel varastasid purjus peaga koos kambajõmmiga zigulli ja läksid lõbusõitu tegema. Ühel hetkel läks kruusateel auto suurel kiirusel käest ja läks üle katuse veerema. Eelmainit tegelasel oli turvavöö kinnitamata ja talendas autost välja ja jäi ellu, samas kambajõmm, kes turvavööga kinni oli, lõpetas koos autoga põllult koristatud kivide hunnikus.
Samas oleks ta võinud ju ka autost välja lennates veereva auto alla jääda pluss muud variandid... Aga noh.
Vasta

Vahelpeal jutuks olnud mugavuse teemale lisa. Õnnestus hiljuti sõita pea 2 aastat vana Avensisega. Miks see auto meil nii populaarne on, sellest ma aru ei saanud - jäik nagu puuvanker. Iste kõva, vedrustus kõva. Pereauto peaks ikka mugav olema. Kaks päeva ja 600 km tekitasid veendumuse, et seda autot ma enda liikuriks küll ei soovi.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 7 külali(st)ne