24-02-2014, 13:54 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-02-2014, 14:00 PM ja muutjaks oli 13piisab.)
aitäh. Ekipaazh 131 sõit kulges väga ladusalt. Tegelikult on liiga lihtne sõita, kui odomeetrinäitu 1,16-ga korrutada ei tule ja pea-kaardilugeja jaoks on kalaroots üks loogilisemaid asju üldse
lisakatse oli väga hea - hinnangulise 50 hobusega kapoti all ei olnud pidamisprobleemi, aga sellest piisas siiski, et tagarattad kulgeks hulka pikema maa kui esirattad. Mõnus.
kuna aja lõhkisõitmist meil seekord (ilmselt ka SAKP-des) polnud ning hilinemisminutiteks piisas me rehknuti kohaselt ühe käe sõrmedest, olid ootused tulemi osas kõrged. Eks punktitabel ütleb, miks see ootus põhjendatud polnud.
aitäh ka ladaklubi kleepsuga "nullühele", kes libedamatel lõikudel me ees kulges - efektne "sabaliputamine" oli väärt vaatemäng
lisakatse oli väga hea - hinnangulise 50 hobusega kapoti all ei olnud pidamisprobleemi, aga sellest piisas siiski, et tagarattad kulgeks hulka pikema maa kui esirattad. Mõnus.
kuna aja lõhkisõitmist meil seekord (ilmselt ka SAKP-des) polnud ning hilinemisminutiteks piisas me rehknuti kohaselt ühe käe sõrmedest, olid ootused tulemi osas kõrged. Eks punktitabel ütleb, miks see ootus põhjendatud polnud.
aitäh ka ladaklubi kleepsuga "nullühele", kes libedamatel lõikudel me ees kulges - efektne "sabaliputamine" oli väärt vaatemäng
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"