25-02-2014, 15:55 PM
(25-02-2014, 14:26 PM)DevilDeVille Kirjutas:Ja ei tulnud nedest üldse mingit tulemust Lisaks olid selle rajalibeduse jaoks "liiga võimsad" ja ka seetõttu selgelt liiga laiade rehvidega raudselt XR4, susisev Volvo ja veel mõned sarnased masinad. Ainsana on kuidagi imekombel selle liigse jõu ja robustse tagasilla taltsutamisega hakkama saanud herr Mets oma F-170'ga.(25-02-2014, 13:43 PM)PlyVal64 Kirjutas: Selgelt oli niipalju libe, et kahel võimsamal kaheveolisel - Mustangil ja 635'l oli raskuseid jõu maha panemisega.
Btw, suure tõenäosusega oli võimsaim 2wd aparaat Z28 ja väände osas Evelinnu piloteeritud 500 kuubine Deville
Üldiselt on ju kogu esiots ehk kuni 2:13 sõitnud masinad kahe erandiga kas neliveod, autod ülikitsaste ja kõrgete rehvidega (Saab ja Volvo), sellised, kus mootor istub veosilla peal, jõuetusvahemikus 23-100 paberihobust jne. Muidugi peavad ka tihendid hästi pidama - see on selge! XR4, kus on ka korralik juht sees, ongi esimene näide, kus sellistes oludes kaasaegne IRS, V6, laiad rehvid jne ei anna suurt mingit edu. 13 sekki on ju tegelikult igavik... ja ka 635'e 9 sekki. OK, stopp-joon on veel omaette takistus ja päris selgele jõuvankrite kiirusliku suhte näitamisele kaasa ei aita aga seal on pigem küsimus 1-2 sekundit.
Lisaks kasvõi see, et nr. 66 oli 50% esiamortidega ja nr.140 0% nende juhitavusvidinatega... mul on sügavalt kahju, et too Pandivere RR ära jäi. Kui muude ilmadega mängib rolli kas jõud või rehv (talvel) siis sedasorti alt külmetanud ja peal kiht läga teedel need asjad automaatset paremust ei tekita. ST165 pole just palju kehvem kui nood RR-"ässade" arbuusevod ja Unicu Juht ka üldse mitte aeglane tihend, päris lahe oleks olnud vaadata, kuis SU-klassi laadad (pritsega 07'med) ja muidugi ML'i Mossed neid nelikraapijaid loputavad