28-02-2014, 20:59 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-02-2014, 21:12 PM ja muutjaks oli tehnikahuviline.)
(28-02-2014, 01:15 AM)Matuu Kirjutas: Tuleb ta edaspidises elus kasutusele või mis täpsemalt saab muidu?
Ega ma teda niisama ümber tegema hakanud

Kui kraana tööd on tehtud siis on plaan ka PE-08 kopp ära remontida ja peale panna.
Ette tuleb ilmselt sahk.
Asja idee seisnebki selles, et kui masina järgi vajadus siis saab starterist käima panna tõsta oma asjad ära ja seisma jätta. Käivitusmootoriga on rohkem jeblamist. Kui statoili jumal iga aasta 10 tonni tasuta kütet eraldaks võiks see mootor vabalt peale jääda

(28-02-2014, 10:28 AM)saarrand Kirjutas: Sest kodanik tahtis starteriga käivitust. Ma täpselt ei tea, aga äkki ei ole võimalik vanema tüübi natile starterit panna?
On küll võimalik starterit peale panna. Mul olemas starteri variandi hooratas ja karter! Pärineb see niva kombainilt e siis ck-5. Mina võtsin ta maha zil veoautolt mis oli ümber ehitatud väetisekülvikuks . See oli vägev masin

(28-02-2014, 10:45 AM)v6sa Kirjutas: Igal asjal ei pea olema asjalikku põhjendust. mees teeb, mis mees tahab!
Kas tuleb pisike turbo, pirakas vahejahuti ja kerge pöörete tõstmine ka?
Lindid pinguta ära. Praegused lontad võivad järgi vedadeski pööramisel maha joosta, kui kivi pahasti satub.
Turbot esialgu plaanis panna ei ole, aga see võib hiljem veel muutuda.
Lindid ma lasin siis lõdvaks kui pidi vanarauda minema. Neid ei raatsinud viia. Aga enne pingutamist vaja nad korraks üldse lahti lasta, et tagasilda veidi lahutada

Kiirus pole oluline läbivus on põhiline !