01-03-2014, 11:31 AM
Kuna anti luba mõtteid välja käia, ütleks ka mõne sõna sekka.Ise ma seekord ei osalenud, kuna mulle lihtsalt ei sobi see FUN ja ristsõnapõhine tulemuste saamine, kuid foorumis jälgisin asjade käiku pidevalt.
Niisiis mis mulle sobiks?
1.Kahepäevane ralli.Esimesel ca.200km ja teisel ca.150 km.Sel juhul jääks ära õhtune padujooming, sest järgmisel hommikul on vähemalt roolimehel vaja absoluutselt kaine olla(alkokontroll).
2.Rohkem AKP-sid, mille vahekaugus mitte üle 30 km.
3.Kiiruse peale sõitmise lisakatseid kummalgi päeval üks, kusjures punktiarvestuse aluseks on sõiduaeg, mitte aga järjestus.
4.Mõlemal päeval mõned sellised lisakatsed, kus sõit toimub keskmist kiirust arvestades ajalise täpsuse peale, kusjuures peatumine ajavõtukoha lähedal on keelatud.
5.Lõunapausi võiks ära jätta ja selle asemel üks hästi väikese keskmise kiirusega AKP vaheline lõik, kus teatud kohas pakutakse soovijatele teed ja näiteks hernesuppi.
6.Mõlemal päeval võiks ralli algus- ja lõpp olla samas kohas, kus on staap ja korralikud ööbimisvõimalused(näiteks nii, nagu oli Värskas).
7.Esimese päeva tulemused on teise päeva hommikuks kenasti kirjas ja kuna teine päev on suht lühike, jõuab ka lõpptulemused mõistliku ajaga valmis.
Annan endale aru, et selline ralli kujuneb osalejatele 2 - 3 korda kallimaks, kuid ega tehnikasport ei peagi olema kontorirottide tänavajooksuga samas hinnaklassis.
Need on minu mõtted ja ärge mind sellepärast kõvasti pekske.
Niisiis mis mulle sobiks?
1.Kahepäevane ralli.Esimesel ca.200km ja teisel ca.150 km.Sel juhul jääks ära õhtune padujooming, sest järgmisel hommikul on vähemalt roolimehel vaja absoluutselt kaine olla(alkokontroll).
2.Rohkem AKP-sid, mille vahekaugus mitte üle 30 km.
3.Kiiruse peale sõitmise lisakatseid kummalgi päeval üks, kusjures punktiarvestuse aluseks on sõiduaeg, mitte aga järjestus.
4.Mõlemal päeval mõned sellised lisakatsed, kus sõit toimub keskmist kiirust arvestades ajalise täpsuse peale, kusjuures peatumine ajavõtukoha lähedal on keelatud.
5.Lõunapausi võiks ära jätta ja selle asemel üks hästi väikese keskmise kiirusega AKP vaheline lõik, kus teatud kohas pakutakse soovijatele teed ja näiteks hernesuppi.
6.Mõlemal päeval võiks ralli algus- ja lõpp olla samas kohas, kus on staap ja korralikud ööbimisvõimalused(näiteks nii, nagu oli Värskas).
7.Esimese päeva tulemused on teise päeva hommikuks kenasti kirjas ja kuna teine päev on suht lühike, jõuab ka lõpptulemused mõistliku ajaga valmis.
Annan endale aru, et selline ralli kujuneb osalejatele 2 - 3 korda kallimaks, kuid ega tehnikasport ei peagi olema kontorirottide tänavajooksuga samas hinnaklassis.
Need on minu mõtted ja ärge mind sellepärast kõvasti pekske.