19-03-2014, 21:29 PM
Jälle pikkaaega vaikus olnud aga eks asi ikke tasapisi liigub edasi
Kui teed toruraami siis tulemus paistab välja aga nüüd oleme jõudnud meeskonnaga sellesse järge kus tuleb ajusid ragistada ja tulemus on visa tulema.
Tänaseks oleme ära vahetanud vedrukiiged. Selle tulemusel loodame et vedrustuse käik saab olema pikem ehk siis silla/raami padjad ei põrku nii kiiresti kokku. Koha hakkavad leidma pedaalid, pidur on nii nagu kõigil õliga aga siduriga oli pikk arutelu/uurimine kas teha trossiga või hüdro ja peale jäi siiski hüdro varjant (sellest milline üldine lahend tuleb saab infi vähe hiljem). Samuti sai ka prooviks tehtud üks tagasilla kammits.
Täna toodi ära ka tagasilla reduktori hammas vöö/taldrik. Pildil on näha siis pealmine ümber treitud Gaz 63 oma ja alumine on siis 66-e oma. Selleks et paigutada 66-e reduktor tuli taldrekul sisemine ava suuremaks treida ja puurida uued augud.
Aga ehk homme taas lisa

Tänaseks oleme ära vahetanud vedrukiiged. Selle tulemusel loodame et vedrustuse käik saab olema pikem ehk siis silla/raami padjad ei põrku nii kiiresti kokku. Koha hakkavad leidma pedaalid, pidur on nii nagu kõigil õliga aga siduriga oli pikk arutelu/uurimine kas teha trossiga või hüdro ja peale jäi siiski hüdro varjant (sellest milline üldine lahend tuleb saab infi vähe hiljem). Samuti sai ka prooviks tehtud üks tagasilla kammits.
Täna toodi ära ka tagasilla reduktori hammas vöö/taldrik. Pildil on näha siis pealmine ümber treitud Gaz 63 oma ja alumine on siis 66-e oma. Selleks et paigutada 66-e reduktor tuli taldrekul sisemine ava suuremaks treida ja puurida uued augud.
Aga ehk homme taas lisa
