24-03-2014, 13:39 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-03-2014, 13:43 PM ja muutjaks oli 13piisab.)
vedrustuse ümber läks siin möödunud nädalal suuremat sorti "andmiseks". See jutt kolis eraldi teemaks.
kusjuures praegu seisab masin suht ok kõrgusel. Nii ees kui taga. Isegi nii ok, et kõrgem oleks liialdus - tagumised poolteljed on praegu niigi juba ca 10..15 kraadise nurga all. Tundub, et masin on mingil põhjusel tõusnud. Tagaotsa võivad hetkel puuduvad uksed ja summutijooks (ning uuendatud poolraamide vedrukandurid) natuke kergitada, aga esiotsa puhul on nende kaal mootori ning kasti+vahekasti kõrval nii tagasihoidlik, et ei usu suurt pilli puhuvat. Ehk siis ma ei saa päris sotti, mis toimub.
üldiselt lasen sellel vedrumõttel veel laagerduda ning hindan vajadust ja võimalusi siis, kui masin on koos. Vedrude enda tõstmine nn vahetükkide lisamisega mulle väga oma olemuse poolest ei meeldi, aga tegelikult on vist siiski kõige lihtsam ja kindlam. Nii jääb alles lihtne "undo"-võimalus.
märtsi lõpuks on vast pahteldamised lõpetatud. Kuna see töö edeneb senises praktikas kardetust (just "kardetust" - ei ole mu lemmiktöö, niiet sellega tegelemiseks napib motivatsiooni) kiiremini, siis võtan ikka terve masina ülevärvi plaani. Niiet ka katus + kapott + uksed tahavad natuke "eeltööd" saada. Kogu masina keretööde töömahtu suurendab katuse + uste + kapoti kaasamine ilmselt ca 10..15% (ustel on liistud ja spoilerid - nendega on pusimist), aga lõpptulemile annab nn kaubandusliku välimuse vaatekohast juurde kordades rohkem. Seda muidugi juhul, kui eeltöö + kattevärv kriitikat kannatab. Praegu arvan, et masinat pole ehk vaja maalri juurde nn lõpplihviks ja kattevärvimiseks viia. Elame-näeme
ülal küsitud kardaaniotsa ei hakanud ma siiski lahti-kokku pusima - oli "justkui koos" ning lootsin, et allapaneku järel leiab oma lõpliku koha. Tundub, et ei leia, kuna masinat hoovil manööverdades kostus selle alt koledaid helisid. Ilmselt tuleb kardaan veel alt võtta. Tüütu...
kõhu all on muidu asjad peale kardaani koos. Masin rüüpab paaguist kütust ning pidurdab käsipiduriga. Nn päris piduri voolikud , supportid jne on paigas, aga tagasilla ja kere vahelised pidurite kummivoolikud vahetan veel välja. Pikemate vastu. Nagu kartsin, on uute poolraamide külge tehtud kinnitused ebatäpsed. Isegi mitte niivõrd asukoha vaid paigaldusnurga tõttu ning seda enam kultuurselt ei korrigeeri. Täpsusvajadus tuleneb voolikutest - üldpikkus on neil tagasihoidlik 235mm ning jäikade otsa-osade mahaarvamisel jääb nn voolikuosaks tagasihoidlik <15cm.
kusjuures praegu seisab masin suht ok kõrgusel. Nii ees kui taga. Isegi nii ok, et kõrgem oleks liialdus - tagumised poolteljed on praegu niigi juba ca 10..15 kraadise nurga all. Tundub, et masin on mingil põhjusel tõusnud. Tagaotsa võivad hetkel puuduvad uksed ja summutijooks (ning uuendatud poolraamide vedrukandurid) natuke kergitada, aga esiotsa puhul on nende kaal mootori ning kasti+vahekasti kõrval nii tagasihoidlik, et ei usu suurt pilli puhuvat. Ehk siis ma ei saa päris sotti, mis toimub.
üldiselt lasen sellel vedrumõttel veel laagerduda ning hindan vajadust ja võimalusi siis, kui masin on koos. Vedrude enda tõstmine nn vahetükkide lisamisega mulle väga oma olemuse poolest ei meeldi, aga tegelikult on vist siiski kõige lihtsam ja kindlam. Nii jääb alles lihtne "undo"-võimalus.
märtsi lõpuks on vast pahteldamised lõpetatud. Kuna see töö edeneb senises praktikas kardetust (just "kardetust" - ei ole mu lemmiktöö, niiet sellega tegelemiseks napib motivatsiooni) kiiremini, siis võtan ikka terve masina ülevärvi plaani. Niiet ka katus + kapott + uksed tahavad natuke "eeltööd" saada. Kogu masina keretööde töömahtu suurendab katuse + uste + kapoti kaasamine ilmselt ca 10..15% (ustel on liistud ja spoilerid - nendega on pusimist), aga lõpptulemile annab nn kaubandusliku välimuse vaatekohast juurde kordades rohkem. Seda muidugi juhul, kui eeltöö + kattevärv kriitikat kannatab. Praegu arvan, et masinat pole ehk vaja maalri juurde nn lõpplihviks ja kattevärvimiseks viia. Elame-näeme
ülal küsitud kardaaniotsa ei hakanud ma siiski lahti-kokku pusima - oli "justkui koos" ning lootsin, et allapaneku järel leiab oma lõpliku koha. Tundub, et ei leia, kuna masinat hoovil manööverdades kostus selle alt koledaid helisid. Ilmselt tuleb kardaan veel alt võtta. Tüütu...
kõhu all on muidu asjad peale kardaani koos. Masin rüüpab paaguist kütust ning pidurdab käsipiduriga. Nn päris piduri voolikud , supportid jne on paigas, aga tagasilla ja kere vahelised pidurite kummivoolikud vahetan veel välja. Pikemate vastu. Nagu kartsin, on uute poolraamide külge tehtud kinnitused ebatäpsed. Isegi mitte niivõrd asukoha vaid paigaldusnurga tõttu ning seda enam kultuurselt ei korrigeeri. Täpsusvajadus tuleneb voolikutest - üldpikkus on neil tagasihoidlik 235mm ning jäikade otsa-osade mahaarvamisel jääb nn voolikuosaks tagasihoidlik <15cm.
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"