03-04-2014, 18:41 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-04-2014, 18:54 PM ja muutjaks oli Sabaton1989.)
Nii käisin Teisipäeval Laagri ja tihendikeskuses Laki tänaval ja pakuti rihmaratast läbimõõduga ca 350mm mootori otsa hinnaks 132 euri+käive.Loobusin sellest pakkumisest kuna see projekt läheks siis liiga kulukaks ca 400euri.Mootor juba maksis 200, ja siis rihmaratas 132 koos käibega ja sisu ka ca 20 euri.Lähen lihtsamat teed pidi ja lasen tööjuures mootorile uue rihmaratta teha.Peast käis veel selline õudne mõte läbi kui see ca 350mm rihmaratas väntvõlli otsas on ,siis ta võib väntvõlli otsa ära murda.Lisaks Honda kloonidel käivitusmehanismi kõrvad ka suht haprad kui mootoril suur koormus taga.Täna sai päev otsa netis otsitud rihmarataste ülekande valemeid ,midagi erilist ei leidnud (kooli lõpust ka parasjagu aega möödas ei mäleta enam midagi). Originaal rihmaratas mis saevõlli otsas on on 133 mm ja sama ka originaal 3 kw el mootori otsas mis teeb 1400p/min. Honda kloon teeb ,aga 3600p/min. kas oleks optimaalne kui mootori otsas olev rihmaratas oleks läbimõõduga 266mm ja saevõllile jääb originaal rihmaratas 133mm?Leidsin ka mingi valemi netist : 3600/266*133=1800p/min