14-04-2014, 08:55 AM
Teoorias on selline süsteem võimalik luua ja saaks ka sõita edasi ja tagasi kui panna külgmise väljavõtte külge suur hüdromootor ja lisasektsioon jagajale.
Praktikas aga on see väga tülikas pruukida.
Selle väljavõtte all on hammasratas, mis pöörleb koos mootoriga ja seega peaks sellele reziimile üleminekuks kõigepealt panema sisse 1-2 käigu, lülitama sisse väljavõtte ja võtma neutraali käigupoolitaja.
Nüüd, kui on vaja kiiremini liikuda peab väljavõtte neutraali panema, lülitama sisse 3-6 käigu ja siis veel ka käigupoolitaja, mida teatavasti ei õnnestu käiva mootoriga ilma ragistamata teostada ja see kaotab selle süsteemi mõtte ära.
Lisaks peab kallakul nagunii käsipidurit sikutama, kuna see süsteem ei sisalda pidurit.
Pigem oleks kaval välja töötada alaliselt lahutatud sidur nagu Dt-20.
Praktikas aga on see väga tülikas pruukida.
Selle väljavõtte all on hammasratas, mis pöörleb koos mootoriga ja seega peaks sellele reziimile üleminekuks kõigepealt panema sisse 1-2 käigu, lülitama sisse väljavõtte ja võtma neutraali käigupoolitaja.
Nüüd, kui on vaja kiiremini liikuda peab väljavõtte neutraali panema, lülitama sisse 3-6 käigu ja siis veel ka käigupoolitaja, mida teatavasti ei õnnestu käiva mootoriga ilma ragistamata teostada ja see kaotab selle süsteemi mõtte ära.
Lisaks peab kallakul nagunii käsipidurit sikutama, kuna see süsteem ei sisalda pidurit.
Pigem oleks kaval välja töötada alaliselt lahutatud sidur nagu Dt-20.