17-02-2004, 12:06 PM
Sain ise nüüd nende amorti tihendite ja varrastega hakkama. Nimelt tegin ma ka uued vardad. Selleks sobisid auto tagaluugi lahti hoidmiseks mõeldud õhusilindrid (d=8mm). Lõikasin täpsed pikkused. Kuumutasin varda otsasid, et keere paremino peale läheks. Keermestasin otsad (M8*1 keermestajaga). Ja stopri soone lasin sisse treipingis rellaka õhukese kettaga. Ja olidki vardad valmis.
Kuna orginaaltihendit 19*8 polnud kuskilt võtta, panin selle asemele SK-tihendi 22*8*7 (seda kõikides agrovarudes saada 13 eeku). Aga et see tihend sobiks, pidin treima amorti korgi sees oleva tihendi pesa 19-lt 22 milliseks. Pole veel amorte alla kruttinud, aga loodetavasti jäävad need pidama.
Kuna orginaaltihendit 19*8 polnud kuskilt võtta, panin selle asemele SK-tihendi 22*8*7 (seda kõikides agrovarudes saada 13 eeku). Aga et see tihend sobiks, pidin treima amorti korgi sees oleva tihendi pesa 19-lt 22 milliseks. Pole veel amorte alla kruttinud, aga loodetavasti jäävad need pidama.