13-05-2014, 22:40 PM
Üks jama ees ja teine taga
Ei tea kui meister inseneerid rääkisid kas siis mõtted olid naistes või pudelis aga arvan et sell korral tähtis info läks kõrvust mööda
Mis siis juhtus
Panin mina vända plokki ja värskelt puuritud hülsid sisse ning udupeened vene kolvid ja raske raha eest ostetud kepsud sisse ning ringi ajamisel käis aga pealegi krõks ja krõks
Vaatluse tulemusel avastasin et vastas poole kepsu mutter jääb teise hülsi serva kinni
Võtsin siis kurvastusest liitrise ja liitrise mahla ning kui olin ära manustanud siis tuju parem
ja mootori sisu uuesti lahti
Kuna treipinki ei oma siis lihtsalt lasin käiaga hülside alt servast vastu käivad kohad maha
Arvan et kunagi Meelis rääkis et tuleb hülside alt servad nii 5mm maha treida. Aga nüüd on nii nagu on ja õnneks kolb sinnani ei jõua. Pildid räägivad enda eest
Ei tea kui meister inseneerid rääkisid kas siis mõtted olid naistes või pudelis aga arvan et sell korral tähtis info läks kõrvust mööda
Mis siis juhtus
Panin mina vända plokki ja värskelt puuritud hülsid sisse ning udupeened vene kolvid ja raske raha eest ostetud kepsud sisse ning ringi ajamisel käis aga pealegi krõks ja krõks
Vaatluse tulemusel avastasin et vastas poole kepsu mutter jääb teise hülsi serva kinni
Võtsin siis kurvastusest liitrise ja liitrise mahla ning kui olin ära manustanud siis tuju parem
ja mootori sisu uuesti lahti
Kuna treipinki ei oma siis lihtsalt lasin käiaga hülside alt servast vastu käivad kohad maha
Arvan et kunagi Meelis rääkis et tuleb hülside alt servad nii 5mm maha treida. Aga nüüd on nii nagu on ja õnneks kolb sinnani ei jõua. Pildid räägivad enda eest
