16-05-2014, 10:57 AM
(16-05-2014, 10:28 AM)zazik Kirjutas: Seda võis põhjustada ka erinevate õlide omavaheline reaktsioon. Sama teema nagu BSK ja DOTi omavaheline konflikt, s.t. kui süsteemis on kasutatud BSK-d, ei tohi seda DOTiga asendada, kuna ka väikses koguses BSK jääke põhjustab DOTiga mingi reaktsiooni, mille tulemusena mansetid paiste lähevad või ära sulavad.Kasutasin pidurisadula remontimisel määrimiseks vale määret (vist oli wd-40). Selleks on ette nähtud spetsiaalne piduriosade määre.
Ma ei mäleta, kas erinevate numbritega DOT-id ka seda jama põhjustavad.
Ma ei tea, et BSK ja DOT omavahel segunedes kummi sulatava kemüüse tekitaks. Tean aga, et tekivad klimbid, mis võivad pidurisüsteemi ummistada. Sellepärast on ka keelatud segamine.
DOT 3 ja 4 võib omavahel segada. Viiega on asi teistmoodi, kuna see on eriõli. Kui sinna lisada näiteks 4ja, siis ei anna ta enam 5e spetsifikatsiooni välja. Sellepärast ka segamine keelatud.