23-05-2014, 14:57 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-05-2014, 15:03 PM ja muutjaks oli Tom.)
(23-05-2014, 13:02 PM)Veteran Kirjutas: Ju siis pumba ülemise poole vahetamine vea tekitas, kui viimast postitust uskuda...Vabandan – mu eelmine post oli ebaselgelt sõnastatud – pidasin silmas, et sama kütuse kätte-saamis jama jätkus sama moodi, kui ta oli vana pumbaga, ka peale uue pumba installeerimist, seetõttu ise pumba viga ei kahtlusta.
Proovin järgmise sammuna seda, et vean pumpa mineva vooliku salongi, 5 l. kanistrisse. Eks siis ole näha – kui viga jätkub, on asi pumbas või karbussis, kui ei on viga kusagil torustikus/ paakide kraanis vms. (?)
(23-05-2014, 14:49 PM)h2rra Kirjutas: Nii, et tuleks alustada "loomkatsetega" et näiteks pumbast karbussini paigaldada jupike läbipaistvat voolikut ja seda jälgida külma ja sooja mootoriga...kas ilmnevad seal ka õhumullid ja bensiini olemasolu ...kui jah siis paigaldada sama voolik enne pumpa ja uuesti kontrollida nii käsitsi pumbates, kuika mootori tööga... ja niimoodi paagini välja, kuniks mullid kaovad ja selles vahemikus ongi siis koterman...
Võtan arvesse ka selle variandi.
Hiiul UAZ'i poes, kust just 2m. tavalist bensuvoolikut ostsin, läbipaistvat küll ei märganud. Kas bensiinikindlat läbipaistvat voolikut "võib leida igas hästivarustatud kaupluses", nagu tavaks on öelda?