Gaz 69 orig. bensiinifiltri eemaldamine (?)
#21

(30-04-2014, 10:17 AM)Aspelund Kirjutas:  Jah. Aga enne ime sealt ümbert kõikvõimalik sodi ära, et detaili eemaldades see paaki ei satuks.

A.

Jah, see oli plaanis – hetkel näeb selline välja, kuna jumal teab, millal seda kompartementi viimati avati...

Nüüd aga küsimus paagi tuulutuse kohta (kuna eespool ka seda mainiti).
Ei mõtle oma väikese peaga välja, et kui paagi suudmest paistab õhutustoru (?), siis kustkaudu see omakorda õhku peaks saama, kui ta kinnikeeratud korgi alla jääb? Kas korgil omakorda miskised peened õhukanalid... Ühed väikesed augud leidsin, millele ise tähendust ei oska anda, ega ometi need pole õhutusega seotud (pildil punasega märgitud)?

[Pilt: Kork.jpg]
Vasta
#22

See toru on tankimisel õhu väljapääsuks paagist.

Tervitab Veteran.
Vasta
#23

(30-04-2014, 11:08 AM)Veteran Kirjutas:  See toru on tankimisel õhu väljapääsuks paagist.

Selge pilt – lollil jälle väike samm tarkuse poole astutud. Rolleyes

Ning kui kellelgi juhtub olema mingit pildimaterjali selle va kollektori ja b.-pumba vahele käivast "vaheseinast", oleks tänulik.
Vasta
#24

Nonii – sain oma kahvatuvalgete linnapoiste kätega ka paagis asuva filtri kätte. Minu päevikusse läheb töövõiduna igaljuhul kirja.
AGA – keerutasin teist näppude vahel ja ei oska suurt midagi arvata... tundub vana ja väsinud küll (naabrimees vaatas: "No see sul ikka juust küll!") aga võrgusilmad samas justkui suures osas puhtad, miskipärast ei usu, et sealt piisavas koguses bensiini läbi ei pressi, ehk siis – ei usu, et selle filtri viga. Või mis härrased arvavad?
(Peeneid makrovõtteid ei olnud vastava tehnika puudumisel võimalik teha aga paar moodsal moel tahvelarvuti-klõpsu riputan siia üles, ehk mingi pildi ikka saab):

[Pilt: Filter_2.jpg]

EDIT: Pildil paistab peen võrk miskipärast rohkem sammaldunud, kui ta palja silmaga tundus...
Vasta
#25

Kontrollida võid ka voolikuid. Kui voolikul sisemine kiht lahti, siis imeb vooliku kinni ja kütet peale ei tule. See toimub suht kaootiliselt ja just suurematel pööretel
Vasta
#26

Nii – jätkaks teemat.
Teema pealkiri natuke aegunud, kuna mõlemad auto originaalfiltrid olid puhtad ja korras ning papp/paberfilter kapoti all enne pumpa kah uue vastu vahetatud – see oli mul aastaid vana ning lootsin, et viga ehk selles, aga paraku – ei... Sad
Tegin nimelt eilsega siis selle aasta esimese proovituuri. Auto käivitub külmast peast – nagu alati – väga ilusti. Sõitsin 3-4 km. ilma probleemideta, jätsin auto ostukeskuse ette, poes läks u. 15-20 min. Tulin välja, auto käivitus ilusti aga peale 50 m. sõitu oli vana tuttav "törts-törts" ning bensiin karbussist kadunud. Käsipumbagagi tuli algul väga vaevaliselt peale. Pärast kümneminutilist ootamist sain kütuse üles ning törtsutasin tasakesi koju tagasi (taas 3-4 km.).
Ehk siis – nähtavasti ikkagi kuumuse põhjendatud probleem. Kahtlustaks ülekuumenenud pumpa (seda väitsid ka siin eespool paar kaasfoorumlast). Ksf! Sidorovi väitel on see vaid vanema – klaaskupliga – pumba probleem, mitte uuema tüübi omaga, mul aga nimelt see uuem...
Aga ega midagi kaotada kah ei ole, seega – kas kellelgi on fotot sellest "kuumakardinast", või oskab äkki mingise joonise siia manada?
Vasta
#27

Tee oma praegusele pumbale uuenduskuur,vanad ja väsinud pumba klapid annavad soojaga järgi . Mõnel juhul on see aidanud.
Vasta
#28

(23-05-2014, 11:04 AM)volvo Kirjutas:  Tee oma praegusele pumbale uuenduskuur,vanad ja väsinud pumba klapid annavad soojaga järgi . Mõnel juhul on see aidanud.

Pump sai uue sisu (+ ülemise korpuse osa) eelmisel suvel, sellest saadik pole auto (ülalmainitud kütuse-jama tõttu) kuigipalju sõita saanudki... Seega – kui nüüd just praak pump ei juhtunud – ei tahaks uskuda, et pumba enda viga...Sad
Vasta
#29

Ju siis pumba ülemise poole vahetamine vea tekitas, kui viimast postitust uskuda...

Tervitab Veteran.
Vasta
#30

Tom kirjutas...# Sõitsin 3-4 km. ilma probleemideta, jätsin auto ostukeskuse ette, poes läks u. 15-20 min. Tulin välja, auto käivitus ilusti aga peale 50 m. sõitu oli vana tuttav "törts-törts" ning bensiin karbussist kadunud. Käsipumbagagi tuli algul väga vaevaliselt peale. Pärast kümneminutilist ootamist sain kütuse üles ning törtsutasin tasakesi koju tagasi (taas 3-4 km.).#
Nii lühikese maaga ei suuda isegi mootor korralikult soojaks minna, rääkimata karburaatori ülekuumenemisest
Nii, et tuleks alustada "loomkatsetega" et näiteks pumbast karbussini paigaldada jupike läbipaistvat voolikut ja seda jälgida külma ja sooja mootoriga...kas ilmnevad seal ka õhumullid ja bensiini olemasolu ...kui jah siis paigaldada sama voolik enne pumpa ja uuesti kontrollida nii käsitsi pumbates, kuika mootori tööga... ja niimoodi paagini välja, kuniks mullid kaovad ja selles vahemikus ongi siis koterman... soovituslikult kontrollida ka pumba jalg, mis käitub nukvõllilt. Selle käigu pikkust saab reguda tihendie paksusega.
Samas võib ka karbussis ujuk "kleepuda" ülemises asendis vastu ujukiruumi seina ja pumba surve ei jõua avada nõelklappi

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta
#31

(23-05-2014, 13:02 PM)Veteran Kirjutas:  Ju siis pumba ülemise poole vahetamine vea tekitas, kui viimast postitust uskuda...
Vabandan – mu eelmine post oli ebaselgelt sõnastatud – pidasin silmas, et sama kütuse kätte-saamis jama jätkus sama moodi, kui ta oli vana pumbaga, ka peale uue pumba installeerimist, seetõttu ise pumba viga ei kahtlusta.
Proovin järgmise sammuna seda, et vean pumpa mineva vooliku salongi, 5 l. kanistrisse. Eks siis ole näha – kui viga jätkub, on asi pumbas või karbussis, kui ei on viga kusagil torustikus/ paakide kraanis vms. (?)

(23-05-2014, 14:49 PM)h2rra Kirjutas:  Nii, et tuleks alustada "loomkatsetega" et näiteks pumbast karbussini paigaldada jupike läbipaistvat voolikut ja seda jälgida külma ja sooja mootoriga...kas ilmnevad seal ka õhumullid ja bensiini olemasolu ...kui jah siis paigaldada sama voolik enne pumpa ja uuesti kontrollida nii käsitsi pumbates, kuika mootori tööga... ja niimoodi paagini välja, kuniks mullid kaovad ja selles vahemikus ongi siis koterman...

Võtan arvesse ka selle variandi.
Hiiul UAZ'i poes, kust just 2m. tavalist bensuvoolikut ostsin, läbipaistvat küll ei märganud. Kas bensiinikindlat läbipaistvat voolikut "võib leida igas hästivarustatud kaupluses", nagu tavaks on öelda? Rolleyes
Vasta
#32

(23-05-2014, 14:57 PM)Tom Kirjutas:  .
Proovin järgmise sammuna seda, et vean pumpa mineva vooliku salongi, 5 l. kanistrisse.

Veel vene ajast meeles paar juhust kuidas nii auto maha põletati. Üks oli LAZ buss. Kanistriga mootori peal.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#33

(23-05-2014, 16:16 PM)aavu Kirjutas:  
(23-05-2014, 14:57 PM)Tom Kirjutas:  .
Proovin järgmise sammuna seda, et vean pumpa mineva vooliku salongi, 5 l. kanistrisse.

Veel vene ajast meeles paar juhust kuidas nii auto maha põletati. Üks oli LAZ buss. Kanistriga mootori peal.

Kanister mootori peal – tase! Cool
Kui aga kasutada korralikku, uut spetsiaalset bensiinivoolikut, mile korralikult rõngasklambriga pumba külge kinnitada, ning voolik ise vedada n.ö. välisseina pidi (vajadusel selle sinna ka kinnitades) "tulemüürini" ning sealt läbi, ei tohiks see küll mingit ohtu kujutada.

[Pilt: voolik-01.jpg]

Ning see ei jääks ju päsilahenduseks – juba ühe kanistritäiega on näha, kas jama jatkub, või mitte.
Vasta
#34

Kanistrist palavaga lekib aurusid ja piisab ühest lülitiklõpsust sädeme tekkimiseks.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#35

Nii. Hoolimata ksf! Aavu hoiatustele, vedasin bens. vooliku pumbast "salongi", kõrvalistuja istme taga asuvasse kanistrisse ( voolik oli korralik, kinnitatud eeskujulikult ning vooliku teine ots läbi väga täpse mõõduga kanistri korki tehtud augu kaudu kanistris. Tulekustuti oli kah kohe käepärast. Smile )
Igatahes on asi nüüd hulka selgem - tulemus oli sama... kui mootor kuum, hakkas auto turtsuma, jäin seisma ning - bensu tase karbussi aknas pea olematu.
Seega selle loomkatse tulemus välistas (õnneks) paagi, kogu torustiku, paakidevahelise kraani ning kõikide filtritega (2 originaalfiltrit +1 enne pumpa enda poolt installitud paberfilter) seotuse antud probleemiga.

Eks nüüd tuleb seoses pumba ja/või karbussiga kellegi targema poole pöörduda, ise nende hingeelu ei adu...
Asi vähemalt areneb.
Vasta
#36

Kas külma mootoriga pumpad käsitsi kütuse üles?
Vasta
#37

(25-05-2014, 20:38 PM)ahtos Kirjutas:  Kas külma mootoriga pumpad käsitsi kütuse üles?

Tavaliselt küll, kui auto paar päeva seisnud, lihtsalt mugavuse/kiiruse huvides – aku iseenesest väga hea, tõmbab ise küll aga ei täi teda niipalju sellest hoolimata kedrata. U. päeva seisnud autol pole käsitsi tõmbamist vaja – läheb kenasti ilma starterit kurnamata käima...
Vasta
#38

Kas seimajäänud auto käivitub kui käsitsi küte üles pumbata?
Vasta
#39

(26-05-2014, 09:22 AM)ahtos Kirjutas:  Kas seimajäänud auto käivitub kui käsitsi küte üles pumbata?

Külmast peast kävitub superhästi.
Vasta
#40

Mõtlesin,et kui auto sureb bensunälga ja kas käsitsi kütust üles pumbata saab?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne