26-05-2014, 10:13 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-05-2014, 10:16 AM ja muutjaks oli tarmo@4x4.ee.)
Mootor ei ole elektronsüütega, vaid tavalise mehhaaniliste kontaktidega süüde.
Veetsin eile kena õhtupooliku mitu tundi Tallinna lahel ja üritasin probleemi jälile jõuda (garaažis pole ju võimalik testida koormuse all kuidas mootor käitub/töötab).
Vahetades küünlaid, küünlajuhtmeid, süütepooli jõudsin lõpuks ikkagi süütepooli jamani. Neid oli mul paar tk kaasas ja kui ühendasin varu süütepooli probleemse asemele (õigemini kõrvale), sõitsin paraja kiirusega ning seejärel valasin pudelist kerge sortsu merevett sellele varusüütepoolile. Tulemuseks oli see, et silinder jäi kohe seisma (teine töötas edasi).
Sellest ka arvamus, et süütepool on väga veekartlik.
Veel nii palju, et igaks juhuks katsetasin ka seda, et vahetasin ära selle, et kumb süütepool kummale silindrile sädet annab, vahetades ära muidugi ka süütepooli sisendjuhtmed omavahel. Ja kui enne oli probleem pidevalt alumise silindriga, siis pärast seda oli probleem ülemise silindriga.
Veetsin eile kena õhtupooliku mitu tundi Tallinna lahel ja üritasin probleemi jälile jõuda (garaažis pole ju võimalik testida koormuse all kuidas mootor käitub/töötab).
Vahetades küünlaid, küünlajuhtmeid, süütepooli jõudsin lõpuks ikkagi süütepooli jamani. Neid oli mul paar tk kaasas ja kui ühendasin varu süütepooli probleemse asemele (õigemini kõrvale), sõitsin paraja kiirusega ning seejärel valasin pudelist kerge sortsu merevett sellele varusüütepoolile. Tulemuseks oli see, et silinder jäi kohe seisma (teine töötas edasi).
Sellest ka arvamus, et süütepool on väga veekartlik.
Veel nii palju, et igaks juhuks katsetasin ka seda, et vahetasin ära selle, et kumb süütepool kummale silindrile sädet annab, vahetades ära muidugi ka süütepooli sisendjuhtmed omavahel. Ja kui enne oli probleem pidevalt alumise silindriga, siis pärast seda oli probleem ülemise silindriga.