26-05-2014, 23:34 PM
Olles läbi lugenud kõik 99 postitust, olen kergelt segaduses. Kellel on õigus, kus on tõde, palju ikkagi see t-traktor peaks maksma? Alguses, tõtt öelda asi eriti ei huvitanud, aga pikapeale hakkas kaasa haarama ja muutus südamelähedaseks ning põnevaks!
Omal mul on Minski tehase 1989-nda aasta roheline meestekas, saadud pruugituna tasuta prügikonteineri kõrvalt. Seisab aastaid kasutamata kuivas ruumis katuse all, samas kõik on töökorras, ainult värske õhk kummidesse ja tuld. Igapäevaselt ajan kõik oma asjad ja tegemised pruugitud läänekaga, saadud 100.- krooni eest mustlastest ettevõtjatelt ning juurde ostetud lisavarustusena ühe ksf! käest n. liidu päritoluga alumiinium-valu(või valts?)veljed, esivedu puudub. Tegu rootsi Monark tehase mudeliga. Praktiliselt pole kätt külge pannud, ainult aeg-ajalt värsket lohvidesse lisanud, töötab probleemideta.
Samas on tänapäeval paljudes kohtades võimalik rentida soodsalt e[/i]ndale jalgratas - kas on mõtet üldse oma ratast omada? Selles on küsimus! Effektiivseks liikumiseks ühest punktist teise, mis oleks õigem? Kuidas vähendada ökoloogilist jalajälge, kas ma saaksin oma rohelise minskiga niita pilliroogu ja kus kohast seda roogu üldse saada?
Vastuseta on veel hulga küsimusi, loodan, et põnev väitlus jatkub ja tuleb veel hulga peent, argumenteeritud ajude raginat!
Omal mul on Minski tehase 1989-nda aasta roheline meestekas, saadud pruugituna tasuta prügikonteineri kõrvalt. Seisab aastaid kasutamata kuivas ruumis katuse all, samas kõik on töökorras, ainult värske õhk kummidesse ja tuld. Igapäevaselt ajan kõik oma asjad ja tegemised pruugitud läänekaga, saadud 100.- krooni eest mustlastest ettevõtjatelt ning juurde ostetud lisavarustusena ühe ksf! käest n. liidu päritoluga alumiinium-valu(või valts?)veljed, esivedu puudub. Tegu rootsi Monark tehase mudeliga. Praktiliselt pole kätt külge pannud, ainult aeg-ajalt värsket lohvidesse lisanud, töötab probleemideta.
Samas on tänapäeval paljudes kohtades võimalik rentida soodsalt e[/i]ndale jalgratas - kas on mõtet üldse oma ratast omada? Selles on küsimus! Effektiivseks liikumiseks ühest punktist teise, mis oleks õigem? Kuidas vähendada ökoloogilist jalajälge, kas ma saaksin oma rohelise minskiga niita pilliroogu ja kus kohast seda roogu üldse saada?
Vastuseta on veel hulga küsimusi, loodan, et põnev väitlus jatkub ja tuleb veel hulga peent, argumenteeritud ajude raginat!
