31-05-2014, 14:41 PM
(31-05-2014, 14:32 PM)b-902 Kirjutas:(31-05-2014, 12:42 PM)Daniil Kirjutas:Iseenesest ma seda paska ei uskunud, aga naljakas ka nagu polnud. Aga nii üldiselt rääkides tuleb mul paar uueväärset juppi ja siis ehitab selle mootori korralikult üles ja näeb ka mis selle imelooma sees tehtud on(31-05-2014, 09:19 AM)Qunts Kirjutas:(30-05-2014, 20:38 PM)b-902 Kirjutas:(30-05-2014, 20:25 PM)Illimar Kirjutas: Minule teadaolevalt lisati sellest "niplist" kohalikes katseremonditehastes kompressiooni.Kuidas nad seda lisasid? Tänased saavutused olud sellised, et sain mootri käima ja toimib. Panin sinna nipli otsa kummitoru ja teisest otsast raujupi(paks traat) sisse ning liimvahele ja voila, toimib hää
Nii see oli jah
Tallinas Pioneer katstehases oli kohe mitu meest kes kompresiooni juurde pumpasid.
Eelmine omanik on olnud ahne ja niplist kuuli eemaldanud, et rohkem kompresiooni lisada. (vot sellepärast polnudki veneajal seda saada) !!!
Aga külasta mõnda vanatehnikaga tegelevat kauplust ja arvan, et leiad uue nipli.
Küsi äkki neil ka kompresiooni veel müügil ja kindlasti seletavad kuidas seda koduste vahenditega lisada
Tegelikult lisati jooksvaks remondiks vajalik kompressiooni tagavara juba tehases mototehnika rehvidesse. NL aegsetes poodides aga pandi see pihta ja asendati tavalise õhuga - kulunud masinapargi oludes oli kompressioon suur defitsiit, kellel seda polnud, see pidi tegema kapremondi.
Sellest ka kõik need noorte kallal tehtud naljad , et mine ja too laost kompressiooni juurde ämbriga - see ajas vihale eelkõige varganägudest laotöölised, kes tegelikult väga hästi tedsivad, kuhu kompressioon kadunud on ja kuidas seda juurde saab.
Eks igaüks näeb seda, mida ise otsib.